Švedski proizvođač namještaja će se suočiti s konkurentima uključujući eBay i Depop.
Ikea planira proširiti svoje evropsko tržište polovnih namještaja jer je potražnja za polovnom robom i dalje velika.
Odluka dolazi nakon što je švedska multinacionalna kompanija pokrenula dva uspješna pilot projekta u Madridu i Oslu - koji će do augusta biti prošireni na cijelu Španiju i Norvešku.
"To funkcionira - ljudima se sviđa", rekao je Jesper Brodin, izvršni direktor najveće franšize IKEA Ingka, za Financial Times.
"Odlučili smo da ga proširimo od Madrida do Španije, i od Osla do Norveške. Za nekoliko godina želimo da ga proširimo na sva tržišta u Evropi."
Brodin je dodao da je pilot u Madridu i Oslu doveo do toga da je oko 200.000 kupaca posjetilo web stranicu Ikea Preowned - i da je "par hiljada zainteresovanih", prenosi Euronews.com.
Izazov za polovnu ponudu je to što se često bore da ostvare profit, iako se Ikea trenutno fokusira na pozitivno angažovanje kupaca.
Firma nudi mogućnost plaćanja u vaučerima u trgovini u iznosu od 15 posto više od prodajne cijene.
Brodin je za FT rekao da je "pozitivno iznenađen" brojem ljudi koji su odlučili da dobiju vaučere.
Ikea radi na poboljšanju svog uticaja na životnu sredinu, iako zeleni aktivisti kažu da im je još dug put.
Posvećenost kompanije održivosti bila je pod lupom nakon što je istraga koju je sproveo Greenpeace optužila kompaniju za neodgovornu praksu krčenja šuma.
Brodin je, govoreći za Reuters prošle sedmice, ipak ustvrdio da je Ikea posvećena poboljšanju svoje prakse.
"Još uvijek postoji mit da će prilagođavanje na ublažavanje klimatskih promjena biti ekonomski gubitak, a u IKEA-i smo otkrili da je potpuno suprotno", rekao je.