Uprkos pomiješanim kritikama, Taylor Swiftin album "The Life of a Showgirl" oborio je veliki rekord koji je držala britanska pjevačica Adele. Swiftin 12. album sada je osigurao novi rekord za najveću sedmicu prodaje, po ekvivalentnim albumskim jedinicama, za jedan album.
To se moralo dogoditi – i sada je Taylor Swift ušla u historiju sa svojim najnovijim studijskim izdanjem.
Kao što smo izvijestili u ponedjeljak, "The Life of a Showgirl" je već oborio sve rekorde, prodavši 2,7 miliona primjeraka u samo 24 sata u SAD-u, čime je nadmašio pjevačičin lični rekord za najviše prodanih ploča u jednoj sedmici.
Prošlogodišnji "The Tortured Poets Department" lansiran je sa 2,6 miliona jedinica u sedmici. Swift ga je nadmašila za samo jedan dan, a njen 12. album sada ima drugi najveći sedmični broj prodanih albuma ikada.
Taylor Swift je sada oborila Adelin rekord u eri striminga, prodavši 3,5 miliona primjeraka albuma "The Life of a Showgirl" samo u SAD-u, čime je nadmašila rekord britanske umjetnice u prodaji albuma u jednoj sedmici za njen album "25" – koji je prodan u 3,4 miliona primjeraka u prvih sedam dana decembra 2015. godine.
Prema podacima Luminatea, Swiftin posljednji rekord čini kombinacija od 3,2 miliona fizičkih primjeraka albuma i 300.000 jedinica putem streaminga, piše Euronews Culture.
Swift je trebalo samo pet dana da obori rekord, što znači da će njena konačna prodaja u prvoj sedmici biti znatno veća.
"The Life of a Showgirl" je dobio mješovite kritike – "njen najbolji album" za neke, "najgori album Taylor Swift do sada" za druge – a izazvao je i negativne reakcije zbog načina objavljivanja i navodne upotrebe umjetne inteligencije u promotivnim videozapisima.
U nedavnom intervjuu, Swift se osvrnula na kritike.
"Pozdravljam haos. Pravilo šoubiznisa je da, ako je prva sedmica izlaska mog albuma i kažete ili moje ime ili naslov mog albuma, pomažete", rekla je u emisiji The Zane Lowe Show na Apple Musicu. "A što se tiče umjetnosti, imam mnogo poštovanja prema subjektivnim mišljenjima ljudi o umjetnosti. Nisam umjetnička policija. Svi imaju pravo da se osjećaju onako kako žele. Naš cilj kao zabavljača je da budemo ogledalo."
Nastavila je: "Ono što često volim vidjeti da moji fanovi kažu jeste: 'Nekada nisam voljela album Reputation, a sada, nakon nekih životnih iskustava, to mi je omiljeni album.' Ili: 'Nekada sam bila Fearless djevojka, a sada sam opsjednuta Evermoreom.' Sviram zauvijek."
"Imam snažnu svijest o naslijeđu dok stvaram muziku – znam šta sam napravila, znam da to volim. Znam da je sve ovo dio teme 'Showgirl'", zaključila je.
U recenziji Euronewsa pjesme "Život plesačice", objavljenoj prošlog petka, stoji: "Još su rani dani za slušanje, ali nakon nekoliko preslušavanja jasno je da je svih 12 pjesama kompetentno orkestrirano, glatko izvedeno i da povremeno sadrži Carpenterovu prostaštvo – posebno u pjesmi 'Wood' i njenom prijapskom leksičkom polju. Uprkos tome, nešto nedostaje."
Dalje navode: "Sva otrcana iskušenja da se ovaj laganiji i blaži album pripiše činjenici da je Taylor konačno pronašla svoj sretan kraj u vezi koja izgleda stabilno, treba odbaciti. Mišljenje da je bol u srcu kreativni katalizator, a sreća otupljuje duhovitost, jeste dokazano, ali otrcano. Ipak, možda je trebala napraviti pauzu prije povratka. (...) 'The Life of a Showgirl' je koncizniji od 'The Tortured Poets Department' i bolji od 'Midnights' iz 2022, ali djeluje pomalo šablonski. Svakako ne ispunjava (često iscrpljujuću) fanfaru."