Nakon što je italijanski modni dizajner Giorgio Armani preminuo u četvrtak, porasle su online pretrage za originalnom odjećom koju je kreirao prije 20 i više godina, a mnogi su pretraživali internetske prodavnice polovne odjeće u potrazi za njegovim kreacijama, javlja Reuters.
Armanijeva kompanija proizvodila je sve – od skupih luksuznih odijela do jednostavnijih farmerki i sportske odjeće pod brendom "Emporio Armani".
Pretrage koje sadrže riječ "Armani" na Vinted-u, najvećem evropskom tržištu polovne odjeće, bile su jučer gotovo tri puta veće od prosjeka, nakon vijesti o Armanijevoj smrti, potvrdio je portparol Vinted-a.
Američki sajt za preprodaju luksuzne odjeće The RealReal saopćio je da su pretrage za Armanijevim kreacijama jučer porasle za 212 posto, u poređenju s danom prije toga.
I na Google-u su pretrage za vintage Armani od jučer u porastu, prema podacima Google Trends-a, s posebno velikim interesovanjem u Armanijevoj rodnoj Italiji i u Velikoj Britaniji.
Na aplikaciji za polovnu modu Vestiaire Collective, korisnici širom Evrope su danas oglašavali svoje komade odjeće dizajnera Giorgia Armanija na prodaju, a cijene su se kretale od 281 eura za crni svileni blejzer iz 1990-ih, do kožne jakne iz 2002. godine za 657 eura.