Loader

Loader
Pronađite nas

Boeing prodao svoju firmu za proizvodnju izviđačke opreme

Audi bilježi snažne rezultate potaknute prodajom električnih vozila

    Od smrti Giorgia Armanija porasla potražnja za odjećom koju je kreirao

    Giorgio Armani (Izvor: AP Photo/Luca Bruno, File)
    Euronews.ba
    Objavljeno

    Nakon što je italijanski modni dizajner Giorgio Armani preminuo u četvrtak, porasle su online pretrage za originalnom odjećom koju je kreirao prije 20 i više godina, a mnogi su pretraživali internetske prodavnice polovne odjeće u potrazi za njegovim kreacijama, javlja Reuters.

    ADVERTISEMENT

    Armanijeva kompanija proizvodila je sve – od skupih luksuznih odijela do jednostavnijih farmerki i sportske odjeće pod brendom "Emporio Armani".


    Pretrage koje sadrže riječ "Armani" na Vinted-u, najvećem evropskom tržištu polovne odjeće, bile su jučer gotovo tri puta veće od prosjeka, nakon vijesti o Armanijevoj smrti, potvrdio je portparol Vinted-a.


    Američki sajt za preprodaju luksuzne odjeće The RealReal saopćio je da su pretrage za Armanijevim kreacijama jučer porasle za 212 posto, u poređenju s danom prije toga.


    I na Google-u su pretrage za vintage Armani od jučer u porastu, prema podacima Google Trends-a, s posebno velikim interesovanjem u Armanijevoj rodnoj Italiji i u Velikoj Britaniji.


    Na aplikaciji za polovnu modu Vestiaire Collective, korisnici širom Evrope su danas oglašavali svoje komade odjeće dizajnera Giorgia Armanija na prodaju, a cijene su se kretale od 281 eura za crni svileni blejzer iz 1990-ih, do kožne jakne iz 2002. godine za 657 eura.

    Možda će vam se svidjeti