Loader
Loader
Pronađite nas

Evropa "opsjednuta" kafom: Proizvodnja porasla za 15 procenata

Scholz iznenađen Trumpovim komentarima: Princip nepovredivosti granica važi za svaku zemlju

    Avio-kompanija ''Ryanair'' traži odštetu od putnika koji je ''poremetio let''

    Ryanair Boeing 737 MAX (Izvor: AP/Armando Franca)
    Euronews.rs
    Objavljeno

    Irska niskobudžetna avio-kompanija ''Ryanair'' potvrdila je danas da će pokrenuti sudski postupak protiv putnika koji je prošle godine svojim "neoprostivim ponašanjem" poremetio let između irskog Dublina i španskog ostrva Lanzarote i tražiti od njega odšetu od 15.000 evra.

    ADVERTISEMENT

    Prema tvrdnjama kompanije, zbog "potpuno neprihvatljivog" ponašanja putnika, avion je preusmjeren u portugalski grad Porto i tek sljedećeg dana nastavio let na željenu destinaciju, tako da je 160 putnika izgubilo cio dan odmora i suočilo se sa nepotrebnim problemima, prenosi ''Irish Times''.


    Svota od 15.000 evra predstavlja naknadu za troškove neželjenog slijetanja i noćenja, kao i za putničke troškove.


    ''Ryanair'' je naveo da ima strogu politiku nulte tolerancije prema nedoličnom ponašanju putnika u avionu i dodao da će "nastaviti da preduzima odlučne mjere" protiv takvih pojava, prenosi Euronews.rs.


    "Neprihvatljivo je da putnici - od kojih mnogi odlaze sa porodicom ili prijateljima da bi uživali u opuštajućem ljetnjem odmoru - trpe nepotrebne smetnje i da im odmor bude skraćen zbog toga što se jedan putnik ponaša neprimjereno", saoštio je portparol ove kompanije.

    Možda će vam se svidjeti