Pad prodaje Starbucksa treći kvartal zaredom
Američki lanac kafeterija Starbucks zabilježio je pad prodaje treći kvartal zaredom dok je globalna prodaja pala za sedam posto, navodi se u izvještaju o finansijskim rezultatima kompanije objavljenom u srijedu, javlja Anadolu.
Prodaja u kafeterijama Starbucksa u Sjevernoj Americi pala je za šest posto, u Kini je zabilježen pad od 14 posto, a prodaja u međunarodnim kafeterijama pala je za devet posto. "Krajem četvrtog kvartala, kafeterije u Sjedinjenim Američkim Državama (SAD) i Kini činile su 61 posto globalnog portfelja kompanije, navodi se.
Prema finansijskim rezultatima, kompanija je također zabilježila pad prihoda od tri posto na 6,69 milijardi dolara sa 6,9 milijardi dolara u odnosu na prethodnu godinu.
"Jasno je da moramo iz temelja promijeniti našu strategiju kako bismo ponovo pridobili kupce. Imamo jasan plan i brzo se krećemo da vratimo rast Starbucksa", rekao je Brian Niccol, predsjednik i izvršni direktor Starbucksa.