Ruski maloprodajni lanac Fix Price priprema se za ulazak na tržište Srbije i planira da otvori nekoliko prodavnica do kraja 2025. godine.
Ovo će biti drugi pokušaj kompanije da se proširi na evropsko tržište, budući da trenutno posluje u Letoniji gdje ima 44 prodavnice, prenosi Komersant.
Format diskontnog lanca kakav razvija Fix Price veoma je popularan u Srbiji, ali maloprodajnim sektorom već dominiraju njemački Lidl, slovenački Merkator i nizozemski Delez, dodaje list.
Informacije o zapošljavanju u Srbiji pojavile su se na sajtu za oglase za posao HH.ru, a kompanija, između ostalog, traži HR stručnjaka koji će formirati tim za širenje mreže na tržištu Srbije.
Rad u Srbiji se pominje i u konkursima firme za glavnog računovođu i višeg pravnika.
Kako navode izvori Komersanta, kompanija želi da u drugoj polovini 2025. otvori prodavnice na nekoliko lokacija u Srbiji, kao i da istovremeno pokrene onlajn prodaju.
Lanac Fix Price je prema podacima sa svoje web stranice osnovan 2007. godine u Rusiji.
U 2016. počinje sa širenjem u inostranstvo, Gruziju i Kazahstan, a godinu dana kasnije nastavlja ekspanziju u Bjelorusiju i Letoniju.
Firma je prisutna i u Uzbekistanu, Kirgistanu, Jermeniji i Mongoliji.
Maloprodajnci lanac kompanije Fix Price obuhvata 6.400 prodavnica u Rusiji i susjednim zemljama i pokriva tržište od 240 miliona ljudi, navodi firma.