Novi logo Jaguara je predstavljen u drugačijem fontu, razmak između slova je promenjen, dok je ime brenda sada ispisano mešavinom velikih i malih slova.
Čuveni britanski proizvođač automobila Jaguar predstavio je novinarima novi imidž, logo i viziju za budućnost na događaju koji je predstavnik stručnog portala Kar diler magazin predstavio kao "halucinogeni naučno-fantastični film".
Jaguar želi da postepeno pređe na proizvodnju isključivo električnih vozila, a predstavljanje prvog takvog modela je najavljeno za 2026, prenosi Euronews.rs
Na Jutjubu je objavljen i kratak video Jaguara u kome se vidi osam manekena u futurističkim šarenim kostimima uz slogan "ne kopiraj ništa" i druge marketinške poruke, ali za sada nije ništa saopšteno o novom modelu vozila koji će vjerovatno imati neke ekstravagantne elemente.
U Velikoj Britaniji postoji oko 240.000 vlasnika klasičnih Jaguara za koje će i dalje postojati ovlašćeni servis, dok će prema mišljenju firme kupci modernizovanih vozila Jaguar biti "mlađi i bogatiji stanovnici iz urbanih sredina koji imaju dosta novca i malo vremena".
Nadam se da ovaj riskantan pokušaj oživljavanja brenda Jaguar neće dovesti do njegovog kraja, zaključio je novinar Kar diler magazina.