Loader
Pronađite nas

Boeing prodao svoju firmu za proizvodnju izviđačke opreme

Sve veća kupovina električnih vozila

    Starbucks pred opcijom prodaje svog udjela na tržištu Kine

    (Izvor: AP/Ross D. Franklin)
    Euronews.ba, Euronews.rs
    Objavljeno

    Američka kompanija za upravljanje investicijama Eliot investment menadžment vrši pritisak na Starbuckss da revidira svoje poslovanje u Kini i time poveća profit.

    ADVERTISEMENT

    Američki lanac kafeterija Starbucks razmatra različite opcije za unapređenje svog biznisa u Kini među kojima je i prodaja udjela u poslovanju u toj zemlji, prenosi Euronews.rs


    Firma trenutno procjenjuje interesovanje lokalnih kineskih partnera za kupovinu udjela u poslovanju.


    Američka kompanija za upravljanje investicijama Eliot investment menadžment vrši pritisak na Starbaks da revidira svoje poslovanje u Kini i time poveća profit.


    U prethodnim godinama su kompanije McDonald's i Jam brends, vlasnik restorana brze hrane KFC i Pizza hut, izdvojile svoje kineske operacije i prodale svoje udjele u biznisu kako bi ostvarile veći rast u Kini i bolje zadovoljili lokalne ukuse.


    Starbucks je u Kini, na svom drugom najvećem tržištu, u prethodnoj fiskalnoj godini ostvario oko tri milijarde dolara neto prihoda i povećao broj prodavnica za 12 odsto, ali njegovu poziciju sve više ugrožavaju lokalne kafeterije kao što je Lakin kofi.

    Možda će vam se svidjeti

    Na Mjesecu postojali aktivni vulkani