Aktuelni predsjednik Hrvatske Zoran Milanović objavio je slogan za predstojeću kampanju za predsjedničke izbore kojom će loviti drugi mandat na Pantovčaku. Po mnogima Milanović i njegov tim su izabrali vrlo smio, po nekima arogantan slogan, na ivici rizika.
"Predsjednika za predsjednika"
"Hrvatska koja misli na sebe i štiti svoj interes mora ujedno biti i država koja poštuje baš sve svoje građane i u kojoj su sve državne institucije u službi hrvatskih ljudi, a ne pojedinca. Zato su zaštita hrvatskog suvereniteta, zaštita hrvatskih institucija i, ono najvažnije, briga za hrvatske ljude bili i ostaju moji prioriteti", napisao je Milanović na društvenim mrežama.
Na prethodnim izborima, Milanović je izabran za predsjednika Republike pod sloganom "Normalno" i "Predsjednik s karakterom"...
Slogan kampanje ove kampanje "Predsjednika za predsjednika", primijetili su hrvatski mediji isti je koristio prvi hrvatski predsjednik, HDZ-ov Franjo Tuđman u lovu na svoj također drugi mandat prije 27 godina.
Tada je ta poruka Tuđmanu donijela drugu izbornu pobjedu i novi mandat na Pantovčaku, za koji se borio protiv još dvojice protivkandidata - Zdravka Tomca i Vladimira Gotovca.
Među prvim reakcijama je i ona Marije Selak-Raspudić, Milanovićeve protivkandidatkinje koja u svojoj kampanji koristi slogane “Marija za Hrvatsku” i “Više od karaktera”.
"A gdje je nestao karakter? Očekivala bih slogan "Predsjednika za premijera", kaže Selak Raspudić na Milanovićev slogan “Predsjednika za predsjednika”. Taj njezin komentar odmah je dobio i reakciju iz krugova bliskih Milanovićevoj kampanji, koji u polušali kažu da se za nestanak karaktera sumnja na "jednu osobu, pod inicijalima M. S. R., koja je prisvojila slogan s karakterom".
Slogan šalje, analizirao je Poskok, poruku da:
-Nema dileme – Milanović je već predsjednik, a ponovni izbor je logičan nastavak.
-Naglašava liderske kvalitete – Milanović se pozicionira kao rođeni lider, netko tko je u skladu s državničkom ulogom i tko ju već obavlja na način koji opravdava daljnju podršku.
-Poziva na kontinuitet – Ideja je da nema potrebe za eksperimentiranjem s novim kandidatima, već da se treba nastaviti s već poznatim i dokazanim smjerom.
Međutim, slogan nosi i određeni rizik. Njegova direktnost i sigurnost u vlastiti položaj mogu djelovati pretenciozno ili zatvoriti prostor za raspravu. Također, ostavlja malo prostora za uvjeravanje neodlučnih birača ili onih koji su kritični prema njegovom dosadašnjem mandatu.