Loader
Pronađite nas

Usvojen izvještaj Komisije za praćenje rada Agencije za prevenciju korupcije

Uhapšen 18-godišnjak koji se sumnjiči da je slao lažne dojave o bombama u škole

    Koridor 5C do 2030. godine: Mostar i Prenj najveći izazovi

    Autoceste FBiH
    Bloomberg Adria
    Objavljeno

    Na Koridoru 5C je od planiranih 337 kilometara trenutno izgrađeno 138 kilometara autoceste kroz Bosnu i Hercegovinu, a na sedam trenutno aktivnih gradilišta izvode se radovi u dužini od 55 kilometara.

    ADVERTISEMENT

    Plan Autocesta FBiH je da u drugoj polovini 2026. godine u potpunosti bude završen sjeverni dio Koridora 5C, a cijeli do 2030. godine.


    Autocesta na Koridoru 5C predstavlja najznačajniji infrastrukturni projekt za Bosnu i Hercegovinu. Uvrštenje ovog koridora u mrežu evropskih koridora dovoljno govori o njegovoj široj važnosti, osobito za zemlje Srednje Evrope. Regionalni značaj ovog koridora će se dodatno povećati izgradnjom autoceste na Jadransko-jonskom koridoru, jer će se na taj način stvoriti preduslovi za sigurnije i brže putovanje prema Crnoj Gori, Albaniji i Grčkoj.

    Značaj ovog koridora također se ogleda u razvoju kapaciteta luke u Pločama, što će rezultirati povećanim prometom kontejnera i rasutih tereta.



    Na sjevernom dijelu Koridora 5C, koji prolazi kroz Bosnu i Hercegovinu, radovi na svim dionicama će započeti do kraja godine, s ciljem da se radovi na ovom dijelu završe do 2026. godine, kako bi se, osim svih ostalih prednosti koje donosi izgradnja autoceste, rasteretila i sadašnja magistralna cesta M-17.


    Intenziviranje izgradnje kroz Hercegovinu

    Iz JP Autoceste FBiH za Bloomberg Adriju su kazali da je trenutno aktivno nekoliko gradilišta na kojima se izvode radovi u ukupnoj dužini od 55 kilometara, a koji uključuju dionice Putnikovo Brdo - Medakovo, Medakovo - Ozimice, Poprikuše - Nemila, Nemila - Vranduk, Vranduk - Ponirak, Ponirak - Vraca, te tunel Kvanj - Buna.


    "U narednom razdoblju, najviše će se intenzivirati izgradnja autoceste kroz Hercegovinu, što je jedan od prioriteta s ciljem uvezivanja s Hrvatskom. Konkursi za najkompleksnije dionice kao što su Tunel Prenj i dionica Mostar sjever - Mostar jug su već raspisani, a početak radova trebao bi se desiti do kraja ove godine", kazali su.


    Možda će vam se svidjeti

    Digitalni muzej oživljava priče izuzetnih žena Mostara

    Tešanj dobio prve metre asfalta na Koridoru 5C