Loader

Loader
Pronađite nas

Evropa "opsjednuta" kafom: Proizvodnja porasla za 15 procenata

Projekat vrijedan 13 milijardi evra: Siciliju visećim mostom spajaju sa italijanskim kopnom

    EU mora zaštititi automobilsku industriju od kineskih konkurenata

    Volkswagen
    Euronews.ba/Fena
    Objavljeno

    Evropska unija treba da brani svoju automobilsku industriju od kineske konkurencije, uključujući i ponovnu procjenu svog cilja nulte emisije za nove automobile i kombije do 2035. godine, rekao je šef industrije bloka u intervjuu objavljenom u petak.

    ADVERTISEMENT

    Stéphane Sejourne rekao je da bi EU također trebala razmotriti diverzifikaciju svog izvoza i postaviti nova pravila za zaštitu proizvodnje u Evropi.


    "Moramo biti manje naivni i vratiti se standardima svih glavnih svjetskih ekonomija. Mi smo jedini kontinent kojem nedostaje strateško razmišljanje o industrijskoj politici", rekao je bivši francuski ministar vanjskih poslova za italijanski dnevnik La Stampa.


    Upozorio je da će "ako ne intervenišemo, za deset godina broj automobila proizvedenih i prodanih u Evropi pasti sa 13 (miliona) na devet miliona".


    "Moramo pokazati fleksibilnost prema cilju potpunog zaustavljanja proizvodnje automobila sa unutrašnjim sagorijevanjem do 2035. godine", rekao je.


    Očekuje se da će EU preispitati cilj do kraja godine, kao odgovor na apele proizvođača automobila da potpuni prelazak na električna vozila više nije izvodljiv.


    Sejourne je rekao da bi se evropski proizvođači automobila trebali okrenuti novim tržištima za svoju prodaju, a kompanije bi se trebale suočiti s manje birokratije.


    Ranije ove sedmice, rekao je da Evropska komisija ima za cilj da objavi stvaranje nove kategorije pristupačnih malih električnih automobila kako bi se suprotstavila kineskoj konkurenciji i oživjela unutrašnja tržišta, kao dio šire strategije koja će biti predstavljena 10. decembra.

    Možda će vam se svidjeti