Prihodi BMW-a iznosili su 142,3 milijarde eura u 2024., što je 8,4 posto manje u odnosu na prethodnu godinu.
Godišnja neto dobit njemačkog proizvođača automobila BMW Grupe pala je za 36,9 posto u 2024., uslije "kontinuirane smanjene potražnje na kineskom tržištu", navodi se u finansijskom izvještaju kompanije objavljenom u petak.
Godišnja neto dobit kompanije pala je na 7,68 milijardi evra (8,32 milijarde dolara) što je bilo u skladu sa prognozom grupe Londonske berze (LSEG).
Prihodi BMW-a iznosili su 142,3 milijarde eura u 2024., što je 8,4 posto manje u odnosu na prethodnu godinu u odnosu na 155,4 milijarde eura iz prethodne godine.
Proizvođač automobila je naveo da predviđa maržu zarade za automobile u 2025. godini od pet do sedam posto, u odnosu na 6,3 posto prethodne godine, ali je takođe istakao da se očekuje da će uvođenje carina imati štetan uticaj na zarade u narednoj godini.
“Izazovno konkurentsko okruženje i makroekonomski, trgovinski i geopolitički razvoji mogli bi imati značajan utjecaj na poslovni učinak”, navodi se u saopštenju kompanije.
BMW je prošle godine prodao oko 2,45 miliona jedinica, što je nešto manje u odnosu na 2,55 miliona koliko je prodao 2023.
„Ono što je uvijek izdvajalo BMW Grupu je naša sposobnost da održimo svoj kurs, čak i u izazovnim uvjetima. Ostajemo jasno fokusirani na dvije stvari – naš kratkoročni učinak i našu dugoročnu perspektivu,” rekao je generalni direktor BMW Grupe Oliver Zipse.