LVMH je objavio umjerene kvartalne rezultate zbog nastavka slabosti u segmentu mode i kožne galanterije. Rezultati su pomalo premašili procjene analitičara za ukupnu izvedbu.
Američki depozitni recepti (ADR) francuskog konglomerata luksuznih dobara pali su za 8,5% u SAD-u nakon objave rezultata. Međutim, dionice LVMH-a porasle su za 18% ove godine na europskim tržištima, podupirane optimizmom zbog poboljšanog makroekonomskog okruženja i snažnih rezultata konkurenta Richemonta.
Izdvajaju iz zarade:
U četvrtom kvartalu, ukupni prihodi porasli su za 1% u odnosu na prošlu godinu, na 23,93 milijarde eura.
Ova brojka predstavlja skok od 25% u odnosu na treći kvartal, kada je LVMH zabilježio prvi pad prihoda u odnosu na prethodnu godinu od pandemije.
Ukupni prihodi od organskih prodaja porasli su za 1% u 2024. godini na 84,68 milijardi eura, premašivši očekivanja analitičara koji su predviđali pad od 2%.
Međutim, dobit od ponovljivih operacija pala je za 14% u odnosu na prošlu godinu, unatoč smanjenju troškova marketinga za 5%. Slobodna novčana sredstva porasla su za 29% godišnje, na 10,5 milijardi eura.
LVMH je naveo da su svi ključni regionalni tržišni segmenti, uključujući Europu, SAD i Japan, zabilježili rast prodaje, dodajući da je ostatak Azije "odrazio snažan rast potrošnje kineskih kupaca u Europi i Japanu".
Rezultati LVMH-a oštro se razlikuju od snažnih rezultata Richemonta, koji je zabilježio rekordnu kvartalnu prodaju zahvaljujući robusnoj potražnji u svom segmentu nakita.
Švicarska tvrtka za luksuznu robu, koja posjeduje brendove poput Cartiera i Van Cleef & Arpels, izvijestila je o 10% povećanju ukupne prodaje u kvartalu.
To sugerira da potrošači trenutno preferiraju tvrde luksuzne proizvode, poput nakita i satova, u odnosu na mekane luksuzne artikle poput kožnih torbi i odjeće.
Prošli tjedan, britanski luksuzni maloprodajni lanac Burberry izvijestio je o sporijem nego očekivanom padu prodaje u četvrtom kvartalu, što je dovelo do skoka cijene njegovih dionica.
Rezultati su pokazali umjerenu prodaju u regijama Azije-Pacifika i EMEA, dok je prodaja u SAD-u porasla, odražavajući širi makroekonomski utjecaj na luksuzni sektor.