Gest dobrodošlice iz Coca-Cole označava očiglednu promjenu u odnosima između budućeg 47. predsjednika i kompanije, koja je prethodno osudila Trumpa i napad na Kapitol 6. januara. Kritičari već govore da će preći na Pepsi...
Mnogo je stvari po kojima je Donald Tramp poznat, ali zdrav način života kada je hrana u pitanju nije jedna od njih.
Uskoro 47. predsjednik ima dokumentovanu ljubav prema McDonaldsu i navodno je imao dugme u Ovalnoj kancelariji Bijele kuće tokom svog prvog mandata, malo dugme koje je signaliziralo da želi dijetalnu kolu. Konzumirao je oko 12 dnevno, piše Euronews.com.
Sada, uoči njegove druge inauguracije u ponedjeljak, otkriveno je da je kompanija Coca-Cola izdala prigodnu bocu dijetalne Coca-Cole kako bi obilježila događaj.
Trumpova zamjenica direktora za komunikacije, Margo Martin, podijelila je sliku na X, uz natpis: “Predsjednik Trump je večeras primio prvu predsjedničku komemorativnu inauguralnu bocu dijetalne Coca-Cole od predsjednika i izvršnog direktora kompanije Coca Cola, Jamesa Quincyja.”
Boca dijetalne Coca-Cole ima etiketu s crtežom Bijele kuće i frazom "Inauguracija predsjednika Sjedinjenih Američkih Država" te Trumpovim imenom i datumom inauguracije u ponedjeljak.
Boca je došla u kutiji sa pismom u kojem je pisalo: "Osnovana prije 126 godina u Atlanti, u državi Georgia, kompanija Coca-Cola je veoma ponosna što proizvodi stotine brendova u kojima ljudi uživaju. Zajedno sa našim 60+ nezavisnih partnera za punjenje, Coca-Cola sistem godišnje generiše 58+ milijardi dolara ekonomske aktivnosti u SAD-u i podržava više od 860.000 radnih mjesta u Sjedinjenim Američkim Državama.”
Predstavnik Coca-Cole rekao je za Newsweek da sastanak Quinceyja i Trumpa "jača našu posvećenost jačanju ekonomske budućnosti Amerike".
U pismu kompanije se također navodi da je Coca Cola "ponosna što nastavlja našu decenijsku tradiciju proslavljanja inauguracije američkog predsjednika uz prigodnu flašu".
Zaista, kompanija je napravila ove prigodne boce za svakog budućeg predsjednika od 2005. Trumpova boca je, međutim, prva koja je dijetalna.
Kritičari su već reagovali na poklon, a mnogi su žalili da Coca-Cola sada licemjerno pada u skladu sa novom Trumpovom erom, uprkos tome što je kompanija osudila Trumpa i njegove pristalice nakon nemira na Capitolu 6. januara 2021. godine.
Kompanija je tada rekla da je napad na Capitol "uvreda za ideale američke demokratije".
Trump je često napadao Coca-Colu i 2021. godine pozvao na bojkot Coca-Cole i drugih kompanija koje se protive reformama zakona o glasanju u Georgiji koje je potpisao republikanski guverner države.
Suočeni s ovim preokretom u odnosima između Trumpa i Coca-Cole, Trumpovi kritičari iskoristili su priliku i izjavili da će preći na Pepsi u budućnosti.
Dakle, da li je staro rivalstvo Coca-Cole protiv Pepsija ponovo zapaljeno?
Ono što je sigurno je da su korisnici društvenih mreža uporedili Coca-Colu sa drugim kompanijama poput Amazona, Walmarta i Meta, matične kompanije sa Facebookom i Instagramom, koje su također poduzele korake da se usklade s nadolazećom Trumpovom administracijom. U slučaju Mete, poništio je svoje inicijative za provjeru činjenica, politike moderiranja sadržaja i uklonio programe DEI (Različitost, jednakost i inkluzija).
Mark Zuckerberg, kao i osnivač Amazona Jeff Bezos, donirao je milion dolara Trumpovom inauguracijskom fondu.
Dakle, Cola ili Pepsi?
Čini se da Pepsi trenutno imaju prednost – čineći njihov trenutni slogan "To je ono što mi se sviđa" još prikladnijim. Ali na kraju dana, da li je to važno? Alarmantna odluka da se odustane od inicijativa za provjeru činjenica - to je važno.