Prema preliminarnim podacima koje prenosi agencija TASS, svi putnici i članovi posade su poginuli. Avion je pronađen na padini planine, oko 15 kilometara od Tinde, saopštila je lokalna služba za vanredne situacije.
Iz vazduha je uočen zapaljeni trup aviona, ali zbog teško pristupačnog terena i aktivnog požara, helikopter sa spasiocima zasad ne može da sleti.
"Za sada, helikopter sa spasiocima ne može da sleti zbog nepristupačnog planinskog područja i požara na licu mjesta", naveo je sagovornik agencije.
Ranije je Ministarstvo za vanredne situacije saopštilo da je helikopterska jedinica iz vazduha uočila zapaljeni trup aviona. Među poginulima se nalazi i jedan kineski državljanin, objavila je kineska novinska agencija Sinhua, pozivajući se na Generalni konzulat Kine u Habarovsku.
Avion je pripadao kompaniji Angara erlajns, a na letu se nalazilo 49 ljudi, uključujući šest članova posade i petoro djece, prenosi TASS.
Služba za vanredne situacije u Tindi navodi da je posada prekinula komunikaciju s kontrolnim tornjem svega nekoliko kilometara prije planiranog slijetanja.
Ruski Kabinet ministara saopštio je da će porodicama nastradalih biti pružena sva neophodna pomoć, uključujući odgovarajuće nadoknade i isplate.
"Preduzeće se sve potrebne mjere kako bi porodice dobile podršku i naknadu", stoji u saopštenju koje prenosi agencija RIA Novosti.
Avion nije imao prijavljene tehničke probleme prije nestanka kontakta, piše Rojters, a kao jedan od faktora navodi se loše vrijeme u regiji.
Istražni komitet Rusije pokrenuo je krivični postupak zbog mogućeg kršenja bezbjednosnih propisa, a tužilaštvo vodi posebnu istragu o uzrocima nesreće.
Amurska oblast se nalazi na krajnjem istoku Rusije, uz granice s Kinom.
Aviokompanija Angara, sa sjedištem u Irkutsku, opslužuje aerodrome širom Sibira i ruskog Dalekog istoka. Prema podacima portala Russian Planes, kompanija posjeduje deset aviona tipa An-24, proizvedenih između 1972. i 1976. godine, prenosi Reuters.
Prošle godine, Angara je, zajedno s još jednom sibirskom aviokompanijom, zatražila od ruske vlade produženje životnog vijeka tih aviona, budući da je veliki broj letjelica star više od 50 godina, a domaći proizvođači pokušavaju da nadomjeste nedostatak stranih aviona nakon povlačenja zapadnih firmi s ruskog tržišta.