Loader
Loader
Pronađite nas

Umro Fethullah Gulen, optužen za pokušaj državnog udara u Turskoj

Khamenei o napadu na Izrael: Život će im postati gorak

    Mehanički kvar na pilotskom sjedištu najvjerovatnije uzrok pada Boinga

    Indija, pad aviona (Izvor: AP/Ajit Solanki)
    Euronews.ba
    Objavljeno

    Čini se da je mehanički kvar na pilotskom sjedištu tokom polijetanja glavni uzrok pada Boinga 787 avio-kompanije Air Indija, na letu AI-171 za London, prema nalazima preliminarnog izvještaja koji priprema Odjeljenje za istragu vazdušnih nesreća Indije (AAIB).

    ADVERTISEMENT

    U padu aviona na studentski dom u kojem su boravili studenti medicine poginulo je više od 270 ljudi.


    Cijeli izvještaj bi trebalo da bude objavljen u narednim danima, a dio izvještaja interno je distribuiran istražilačkim tijelima drugih zemalja, koja su zatražila informacije o eventualnim sličnim incidentima koji nisu rezultirali nesrećom.


    Avioni Еr Indije istog tipa već su preventivno prizemljeni i pregledaju se, posebno sistemi sjedišta u pilotskoj kabini.


    Kako se navodi u izvještaju, dok je avion bio u fazi rotacije pri polijetanju, sjedište pilota je navodno naglo skliznulo unazad zbog kvara mehanizma za zaključavanje šine, prenosi "Dnevnik.hr".


    Težina pilota pritom je nenamjerno povukla ručice potiska u položaj praznog hoda, što je izazvalo naglo smanjenje snage motora.


    Kopilot je pokušao da vrati potisak na puni režim, ali nije uspio da nadvlada pritisak tijela pilota.


    Korelacija podataka iz snimača leta (FDR) i glasovnog snimka iz kokpita (CVR) zabilježila je sljedeće:


    +12 s: Početak rotacije. Sjedište pilota naglo se pomjera unazad


    +15 s: Ručice potiska se povlače. Kopilot viče: "Potisak se smanjuje!"


    +18 s: Kapetan uzvikuje: "Moja pozicija!" Čuju se zvukovi borbe


    +26 s: Kopilot pokušava da vrati potisak. Avion doseže visinu od 214 stopa i gubi uspon


    +38 s: Udar


    Takođe, prema pisanju "Prototheme", tehnički pregled olupine navodno je otkrio slomljene sigurnosne igle u pilotskom sjedištu.


    Sjedište je servisirano 11 dana prije nesreće zbog "krutosti u podešavanju". Međutim, nakon popravke nije zabilježena nikakva funkcionalna provjera.


    Da podsjetimo, avion se u četvrtak srušio na hostel za smještaj medicinskih radnika u Ahmedabadu, odmah nakon polijetanja.


    Avio-kompanija Air Indija i indijska vlada istražuju nekoliko mogućih uzroka pada Boinga 787-8 u Ahmedabadu, uključujući probleme sa potiskom motora aviona, zakrilcima i otvorenim stajnim trapom, rekao je ranije neimenovani izvor za "Reuters".


    DNK testovima identifikovano 80 žrtava nesreće


    DNK testovi identifikovali su 80 žrtava pada aviona kompanije Еr Indija, na letu AI171 u Ahmedabadu, a 33 tijela predata su porodicama, saopštili su danas predstavnici zdravstvenih službi.


    "Do sada je identifikovano ukupno 80 žrtava avionske nesreće putem DNK uparivanja. Od njih, tijela 33 žrtve su predata njihovim porodicama", rekao je doktor Radžniš Patel za indijsku agenciju PTI, prenosi "Hindustijan tajms".


    DNK testovi su potvrdili da je bivši premijer Gudžarata, Vidžaj Rupani među 242 putnika i člana posade u avionu AI-171 kompanije Еr Indija, koji je letio za London i srušio se u četvrtak 12. juna.


    Žrtve čiji su posmrtni ostaci predati bile su iz Ahmedabada, Vadodare, Kede, Botada i drugih mjesta.


    U nesreći je poginuo 241 od 242 putnika i članova posade u avionu, dok je prijavljeno i 29 žrtava na zemlji.

    Možda će vam se svidjeti