Euronews je dosegao rekordnu publiku u 2024. godini, učvršćujući svoju poziciju vodećeg evropskog informativnog medija.
Euronews, sa sjedištem u Briselu, u srcu evropskih institucija, dodatno je učvrstio svoju ulogu kao vodeći pružalac vijesti usmjerenih na Evropu, dostigavši 31,5 miliona aktivnih korisnika mjesečno i 1,06 milijardi pregleda stranica na svojim digitalnim platformama u 2024. godini, što predstavlja rekordne brojke.
Sa novom uređivačkom strategijom usredsređenom na originalno i detaljno izvještavanje o evropskoj politici i zakonodavstvu, Euronews nastavlja da angažuje elitnu publiku, uključujući svjetske lidere, donosioce odluka, rukovodioce i uticajne aktere koji oblikuju Evropu i svijet.
Takođe, u 2024. godini mreža je zabilježila impresivnu gledanost video sadržaja, sa više od 1,6 milijardi pregleda.
Kao lider u pan-evropskom novinarstvu, Euronews dopire do raznolike publike širom kontinenta putem velikih digitalnih platformi i inovativnih formata. Evo nekih od ključnih postignuća u 2024. godini:
1. Bilteni: 65,7 miliona poslatih vijesti na 12 jezika u okviru 27 formata. 220.000 aktivnih pretplatnika koji redovno prate dnevne i nedjeljne vijesti.
2. Podkasti: 1,7 miliona preuzimanja, sa posebnim uspjehom emisija Radio Schuman (dnevni podkast o evropskim pitanjima) i Tech Talks.
3. Društvene mreže i zajednica: 33,2 miliona pratilaca na YouTube-u i drugim društvenim platformama. 2,8 milijardi impresija na društvenim mrežama, što potvrđuje globalni domet mreže.
"Od kada se redakcija preselila u Brisel, bilježimo sve bolje rezultate. Korisnici Euronewsa dobijaju neutralne informacije. U sve polarizovanijem okruženju, to postaje sve vrednija prednost. Drago nam je što naša publika cijeni naš pristup novinarstvu", rekao je Claus Strunz, izvršni direktor i urednički direktor Euronewsa.
Komentarišući planove Euronewsa za 2025. godinu, Ali Ihsan Aydin, direktor digitalnog sektora, rekao je da se u ovoj godini očekuje dodatni rast.
"Ove godine istražujemo nove i inovativne načine kako da naš jedinstveni sadržaj učinimo dostupnim na više jezika i na svim platformama na kojima se Evropljani informišu. Dok ostajemo fokusirani na vrhunsku informativnu publiku, Euronews takođe širi svoj domet kroz servisno novinarstvo i strategiju vertikalnog sadržaja, pomažući ljudima da se bolje snalaze u svakodnevnim pitanjima i donose pametnije, zdravije odluke", istakao je Aydin.
O Euronewsu
Od svog osnivanja 1993. godine u Francuskoj, Euronews pruža nepristrasne vijesti kojima vjeruje publika širom svijeta. Dostupan je u 495 miliona domova u 160 zemalja, uključujući 82% domova u Evropi. Svakog mjeseca dopire do više od 400 miliona ljudi putem televizije i digitalnih uređaja. U Euronewsu radi 300 novinara, više od 30 različitih nacionalnosti, koji pokrivaju evropske i svjetske vijesti 24/7.