Kupovina jeftinih novih guma ili polovnih vrhunskih guma može postati važno pitanje jer su troškovi guma znatno porasli zahvaljujući sve većim točkovima na vozilima.
To čini polovne gume primamljivim prijedlogom, ali treba li biti u iskušenju i ne kupiti nove jeftinije?
Stručnjak Džonatan Benson traži odgovor na to pitanje, konkretnije, barem kad su u pitanju cjelogodišnje Michelin CrossClimate 2 gume koje su se pokazale veoma dobre u testovima, zaradivši pohvale za sjajnu upravljivost na snijegu i mokroj podlozi uz razumne performanse na suvoj podlozi. Takođe mogu biti skupe, jer novi set za prosječan SUV može koštati i preko 1.000 evra.
U međuvremenu, nešto malo poznatiji brend Tomket Allyear može biti "lakši" za džeparac, kao i polovni set Michelinki. Za simulaciju polovnog kompleta CrossClimate 2 guma, sve četiri su mašinski obrađene na samo 2,2 milimetra dubine profila. To je malo iznad preporuke američkog Ministarstva saobraćaja za zamjenu guma, a zatim su postavljene na automobil i vožene još 4.000 kilometara.Ауто-куће у близини
Isto je učinjeno s Tomket Allyear gumama, a dva nova seta obje marke uključena su u test radi potpunog poređenja. Uprkos značajnom nedostatku u dubini gaznog sloja, istrošene Michelinke su imale brže vrijeme kruga u snježnim uslovima u poređenju s potpuno novim Tomket jeftinim gumama.
U pitanju je samo nekoliko sekundi, ali polovni Michelin zadržao je mnogo više svojih performansi u poređenju s istrošenim Tomketom.
Što se tiče osjećaja, Tomket više podupravlja, a Michelinke su bile malo nedorečene pri kočenju. Ipak, pohvala ide gotovo istrošenom kompletu guma CrossClimate 2 u odnosu na novi set cjelogodišnjih guma Tomket Allyear, prenosi Jutarnji list.