Tehnologija koju pokreće Googleov Gemini trebala bi “transformirati način interakcije vozača sa svojim automobilima”.
Mercedes-Benz i Google žele napraviti revoluciju na području automobilske navigacije, a njihovom saradnjom profitirat će vozači Mercedesovih automobila.
Ova kolaboracija nam pokazuje smjer u kojem bi se tržište moglo kretati u budućnosti.
Taj smjer podrazumijeva još veću integraciju umjetne inteligencije i usluga tehnoloških kompanija koje će omogućiti razgovor s vašim vozilima, koja će vam sama predlagati mjesta koja bi vam mogla biti zanimljiva, ovisno o vašim upitima i potrebama.
Integracija Googleove AI platforme s Mercedesovim virtuelnim asistentom
Saradnja između Googlea i Mercedesa bazira se na integraciji Googleove AI platforme, specijalno razvijene za automobilsku industriju (Automotive AI Agent), s Mercedesovim virtualnim asistentom (MBUX Virtual Assistant).
Ova tehnologija koju pokreće Googleov Gemini trebala bi transformirati način interakcije vozača s automobilima.
Kako će raditi nova tehnologija?
Ono što će biti posebno korisno za vozače jeste što neće morati zaustavljati vozilo i surfati internetom kako bi pronašli određene usluge ili mjesta.
Na primjer, ako želite odmoriti u kafiću uz autocestu koji ima terasu i pristup WiFi-u, jednostavno ćete pitati svoj automobil da vam predloži kafić takvog tipa na vašoj ruti, a navigacija će vam odmah pokazati put.
Vozači će također moći pitati automobil da uključi navigaciju do najbliže punionice za električna vozila ili da im predloži najbolja mjesta za mirnu porodičnu večeru.
Ovaj sistem umjetne inteligencije prilagođen je vozilima i GPS-u, što ga čini izuzetno praktičnim rješenjem za situacije kada ne želite zaustavljati vozilo i surfati mrežom za punionicama, restoranima i drugim uslugama.
Ove informacije bit će uvijek najnovije i osvježene zahvaljujući Googleovim kartama, koje obuhvataju više od 250 miliona mjesta.
Vozači će moći postavljati pitanja automobilu (Izvor: Mercedes)
Automotive AI Agent pamti kontekst i prošle interakcije
Jedna od ključnih karakteristika ovog sistema jeste da Automotive AI Agent neće samo odgovarati na korisničke upite, već će omogućiti vozačima da vode kompleksne dijaloge i pamti kontekst prijašnjih interakcija.
Vozači neće morati stalno ponavljati iste upite i informacije, jer će moći postavljati nova pitanja na temelju prethodnih razgovora.
Na primjer, nakon što automobil predloži restoran, vozač će moći pitati: “Je li otvoren?” bez potrebe da ponovo spominje ime restorana ili druge detalje.
Budućnost automobilske tehnologije
Nije teško pretpostaviti da će u budućnosti sve veći broj automobila imati ovakve i slične opcije.
Bit će zanimljivo vidjeti kako će proizvođači automobila iskoristiti ovaj trend integracije tehnologije i umjetne inteligencije.
Također, postavlja se pitanje hoće li se ovakve AI opcije moći koristiti samo uz mjesečnu pretplatu, što bi moglo otvoriti nove izvore prihoda za proizvođače automobila.