Loader
Loader
Pronađite nas

Mali budžet i velika očekivanja: Sjeverna Koreja bizarnim oglasom pokušava da privuče posjetioce iz Rusije

Portugal, Gruzija, Mađarska: Najpopularnije digitalne nomadske destinacije za 2025

    Zaustavljen na granici: Premijerno putovanje noćnog voza iz Brisela za Veneciju "nije moglo ući u Italiju"

    Premijerno putovanje noćnog putovanja (Izvor: European Sleeper)
    Euronews.com/Euronews.ba
    Objavljeno

    Šef kompanije koja stoji iza ovog putovanja rekao je da su "Italijani počeli mijenjati mišljenje" u vezi s dopuštanjem voza da uđe u zemlju.Premijerno putovanje noćnog voza iz Brisela za Veneciju jučer nije stiglo do odredišta zbog problema na talijanskoj granici.

    ADVERTISEMENT


    Umjesto toga, voz je stao u Innsbrucku u Austriji, 313 km prije odredišta, a putnici su prebačeni na drugi voz kako bi završili putovanje do Venecije.


    Operater voza European Sleeper nazvao je ovu rutu "značajnim korakom" za kompaniju, rekavši da je njihova "misija ponovo povezati gradove Evrope noću, pružajući putnicima više opcija za održiv i udoban prijevoz", piše Euronews Travel.


    Innsbruck je trebao biti "istaknuta stanica", a ne konačno odredište voza.


    "Izgledalo je da je sve dogovoreno“


    Elmer van Buuren, jedan od osnivača nizozemske privatne željezničke kompanije European Sleeper, rekao je nizozemskom novinaru De Telegraafu da su im talijanske željeznice dale vrlo malo obavijesti:


    "Trajalo je devet mjeseci, stotine telefonskih poziva i sastanaka kako bi započeli ovaj projekt. Dogovorili smo zasebne sastanke s pet usluga sličnih ProRailu u svakoj zemlji koju smo prelazili.


    Izgledalo je da je sve dogovoreno, kad su nam prošlog tjedna Talijani počeli mijenjati mišljenje i nazvali nas kako bi nam rekli da ne možemo ići dalje od Bolzana.


    Sad se pokazalo da čak nismo mogli ući u Italiju. Nisu nam dali nikakvo objašnjenje. To je tipičan fenomen, posebno za željeznice u Europi."


    Zašto je voz European Sleeper zaustavljen na talijanskoj granici?


    Stručnjak za putovanje voz Mark Smith, koji vodi web stranicu Man in Seat 61, bio je na vozu.


    Izvještava da motori lokomotiva potrebni za pratnju voza u Veneciju nisu bili dostupni. Kaže da su European Sleeper obaviješteni o problemu s lokomotivama 4. februara, dan prije nego što je voz krenuo iz Brisela.


    "Voz je trebao završiti u Veroni jer su dvije lokomotive bile potrebne za 'usmjeravanje' voza u i iz Venecije, budući da talijanska mreža više ne dopušta kretanje lakih lokomotiva oko Venecije. Nisu mogli dobiti dvije za ovo polazak, ali će to biti riješeno za kasnije," napisao je Mark Smith na X.



    "Zatim su, preksinoć, dobili poziv od svog talijanskog operatora, koji nije mogao uzeti voz južno od Innsbrucka. Opet, ES [European Sleeper] se nada da će to riješiti za kasnije polaske. Nije lako, voziti voz kroz 5 zemalja!"


    Voz je putovao iz Bruxellesa u Belgiji prema Bredi i Eindhovenu u Nizozemskoj, a zatim prema Kölnu i Münchenu u Njemačkoj.


    Koji su savjeti za putnike koji imaju rezervacije na noćni voz Brisel-Venecija?


    Trenutno su raspoređeni noćni vozi Brisel-Venecija tokom februara i marta.


    Ususret toj ruti, usluga je planirana dva puta sedmično u šest povratnih putovanja, a kompanija kaže: "Ova jedinstvena ruta namijenjena je putnicima koji traže zimske sportske odmore, gradske izlete, kulturna iskustva i svjetski poznati Venecijanski karneval."


    U trenutku pisanja, nije jasno hoće li European Sleeper moći osigurati dostupnost lokomotiva potrebnih za transport njihovog voza unutar Italije.


    European Sleeper i Ministarstvo prometa Italije nisu odmah odgovorili na zahtjeve za komentar.


    Prekogranično putovanje vozom u Europi je izazovno


    Ruta Brisel-Venecija noćnog voza, Izvor: European Sleeper


    Neki smatraju da skraćena ruta noćnog voza odražava šire probleme sa prekograničnim putovanjima vozom u Europi.


    Historijski gledano, bilo je teško za vlasti i operatore vlakova koordinirati njihove usluge kako bi vozovi mogli nesmetano prelaziti granice, kao što to rade avioni.

    To se smatra preprekom za putnike koji biraju vozove umjesto aviona, iako su vlakovi mnogo bolji za klimu.


    Izvještaj Europske komisije pokazao je da je ukupan broj dugoročnih putničkih prekograničnih usluga u EU ostao isti od 2001. do 2019. godine, a ukupno čine samo oko sedam posto vlakova u Europi.


    Kako bi povećali ove brojeve, Victor Thévenet, menadžer za željezničku politiku u organizaciji za održivu mobilnost Transport and Environment, kaže da planiranje putovanja vlakom treba biti mnogo jednostavnije.


    "Ljudi moraju biti u mogućnosti kombinirati različite željezničke operatore i za to je potrebno imati različite karte na jednoj jedinstvenoj karti", kaže on za Euronews Travel.




    Kupovina karata za vlakove u Europi može biti komplicirana, ali EU ima rješenje


    Trenutno ne postoji ekvivalent za vlakove kao što je Skyscanner za avione.


    To otežava kupovinu i upravljanje međunarodnim putovanjima vlakom, a često i poskupljuje.


    EU ima plan za rješenje ove situacije u obliku zakonodavstva o Multimodalnim digitalnim uslugama mobilnosti.


    To je bilo odgođeno prošle godine, ali se nada da će ove godine dobiti drugu priliku.


    Ovaj zakonodavni okvir stvorio bi platformu na kojoj biste mogli kupiti jednu kartu za cijelo prekogranično putovanje umjesto da morate prolaziti kroz nekoliko nacionalnih operatora zasebno i pružiti putnicima snažnija prava ako propuste povezani voz.

    Možda će vam se svidjeti