Loader

Loader
Pronađite nas

Evropa "opsjednuta" kafom: Proizvodnja porasla za 15 procenata

Kako je Beč riješio haos s električnim trotinetima u saobraćaju

    Britansko regulatorno tijelo ASA zabranjuje Zara oglase zbog prikazivanja "nezdravo mršavih" modela

    Zara (Izvor: Todd Williamson/Invision/AP)
    Euronews.com/Euronews.ba
    Objavljeno

    Dva oglasa modnog giganta Zare proglašena su "društveno neodgovornim" i zabranjena zbog prikazivanja modela koji su izgledali "nezdravo mršavo".

    ADVERTISEMENT

    Britanski regulator oglašavanja, Agencija za standarde oglašavanja (ASA), zabranio je dva "društveno neodgovorna" Zarina oglasa zbog prikazivanja modela koji se smatraju "nezdravo mršavim".


    Oglasi ovog modnog trgovca, objavljeni u maju, prikazivali su jednu manekenku u prevelikoj bijeloj košulji s "izbočenom ključnom kosti" naglašenom dizajnom košulje i drugu manekenku u kratkoj bijeloj haljini čiji je "mršavi" izgled bio naglašen dizajnom.


    Reklama Zare (Izvor: Screenshot/Zara)


    ASA je presudio da su ove slike neodgovorne i naredio Zari da ih više ne koristi.


    Prema nadzornom tijelu, korišten je efekat sjene kako bi jedna od nogu modela izgledala "primjetno mršavo". Dodali su da položaj nadlaktica i lakatnih zglobova modela čini da njeno tijelo izgleda "neproporcionalno".


    Zara je potvrdila da je nakon prijema žalbe izmijenila popis proizvoda i uklonila slike.


    Trgovac je potom objavio saopštenje u kojem se navodi da oba modela imaju medicinsku potvrdu koja dokazuje da su u dobrom zdravstvenom stanju i da nijedna od slika nije modificirana, osim manjih izmjena osvjetljenja i boja, piše Euronews.com.


    Reklama Zare (Izvor: Screenshot/Zara)


    Glasnogovornik Zare UK izjavio je: „Primjećujemo odluku ASA-e nakon pojedinačne žalbe u vezi s dvije slike na našoj web stranici koje smo uklonili kada nas je ASA obavijestila.“


    U izjavi se dodaje: „Posvećeni smo odgovornom sadržaju i slijedimo stroge smjernice i kontrole pri odabiru i fotografiranju modela, kao i pri odabiru slika.“


    ASA je također istražila još dvije Zarine reklame, ali nijedna od njih nije na kraju zabranjena.


    Bilo je širih poziva brendovima da osiguraju odgovornu i raznoliku zastupljenost.


    Odluka ASA-e dodatno naglašava sve veću kontrolu u vezi s prikazom slike tijela u modnom oglašavanju i slijedi sličnu presudu protiv trgovca na malo Marks & Spencer prošlog mjeseca, kojem je online oglas zabranjen nakon što su odjeća i ugao kamere učinili da model izgleda "nezdravo mršavo".


    Osim toga, britanski trgovac Next je također imao reklamu koja je ranije ove godine zabranjena. ASA je saopštila da je reklama za plave uske farmerke "neodgovorna", jer je naglašavala mršavost nogu modela koristeći uglove kamere.


    Next je saopštio da se ne slaže s odlukom i rekao da model, iako vitka, ima "zdravu i zategnutu građu".

    Možda će vam se svidjeti