Loader

Loader
Pronađite nas

Boeing prodao svoju firmu za proizvodnju izviđačke opreme

Jeff Bezos prodao akcije Amazona vrijedne 5,7 milijardi dolara

    Eurostar predstavlja plan vrijedan 2 milijarde eura za uvođenje dvospratnih vozova kroz tunel ispod La Manchea

    Voz Eurostar (Izvor: Eurostar)
    Euronews.com/Euronews.ba
    Objavljeno

    Ogromna investicija dolazi nakon što je nekoliko kompanija riskiralo demontiranje Eurostarovog monopola na tunel ispod Lamanša.

    ADVERTISEMENT

    Eurostar će postati prvi koji će koristiti dvospratne vozove kroz tunel ispod Lamanša nakon što je u srijedu, 22. oktobra, najavio investiciju od 2 milijarde eura.


    Međunarodni željeznički operater potvrdio je narudžbu za 30 dvospratnih vozova, s opcijom za dodatnih 20, kao dio svog cilja da godišnje preveze 30 miliona putnika.


    Izgrađena od strane Alstom grupe, flota Eurostar Celestia će saobraćati u svih pet zemalja koje danas opslužuje, plus nove destinacije poput Ženeve i Frankfurta.


    Eurostarovi dvospratni vozovi


    Svaki novi voz će povećati kapacitet sjedišta za 20 posto, ovisno o konačnim specifikacijama dizajna.


    Ako se vozi u formaciji od 400 metara, kao danas kroz tunel La Manche, to bi značilo ukupno oko 1.080 sjedišta po liniji.


    Nakon isporuke, nova flota će saobraćati uz postojeće vozove Eurostara, čime će ukupna flota dostići 67 vozova.


    Prvi vozovi ne bi trebali biti uključeni u vozni park do januara 2031. godine, a komercijalne usluge će biti pokrenute u maju te godine.


    Eurostar navodi da će šest novih vozova biti u funkciji u to vrijeme, ali nije precizirao kada će početi saobraćati još dvospratnih garnitura.


    Planira da održava nove dvospratne vozove u depou Temple Mills u Londonu, što će, prema tvrdnjama kompanije, pomoći u stvaranju oko 350 dodatnih visokokvalifikovanih radnih mjesta.


    "Konkurentna" evropska mobilnost


    Generalna direktorica Eurostara, Gwendoline Cazenave, kaže da ovaj potez podržava „ambicioznu strategiju rasta“ kompanije - tvrdeći da Eurostar predvodi utrku za međunarodna održiva putovanja.


    "Kupci mogu očekivati ​​vrlo poseban novi voz sa Eurostar Celestijom, koji će ponuditi izuzetnu udobnost, jedinstveno Eurostar iskustvo i nova iznenađenja koja će biti otkrivena“, dodaje ona.


    Henry Poupart-Lafarge iz Alstoma također je pozdravio vijest, navodeći da su vozovi nove generacije dizajnirani da zadovolje povećanu potražnju i "utjelovljuju našu viziju održive i konkurentne evropske mobilnosti".


    Eurostarov monopol na tunel ispod La Manchea


    Objava Eurostara dolazi u trenutku kada nekoliko željezničkih operatera želi ukinuti monopol kompanije na depo Temple Mills.


    Ranije ove godine, italijanska državna željeznička grupa Ferrovie dello Stato (FS) otkrila je planove za pokretanje brze željezničke usluge između Pariza i Londona do 2029. godine.


    FS navodi da će projekat, sa predviđenim budžetom od milijardu eura, biti realizovan u partnerstvu sa španskom firmom Evolyn, koju predvodi porodica Cosmen.


    „Brze željezničke mreže su okosnica efikasne i ekološki prihvatljive mobilnosti, a širenjem našeg prisustva na ključnim koridorima, ne ulažemo samo u infrastrukturu i inovacije, već i u budućnost evropskog transporta“, kaže Stefano Antonio Donnarumma, izvršni direktor FS Grupe.


    Virgin Grupa također usavršava svoj plan pokretanja željezničkih usluga preko kanala u narednim godinama, nakon što je tražila pristup Temple Millsu.


    „Iako se Virgin još ne obavezuje na pokretanje usluge, tražimo investicije od istomišljenika koji bi ulagali zajedno s Virginom i oduševljeni smo dosadašnjim napretkom“, rekao je glasnogovornik kompanije u martu.

    Možda će vam se svidjeti