Američka kompanija za upravljanje investicijama Eliot investment menadžment vrši pritisak na Starbuckss da revidira svoje poslovanje u Kini i time poveća profit.
Američki lanac kafeterija Starbucks razmatra različite opcije za unapređenje svog biznisa u Kini među kojima je i prodaja udjela u poslovanju u toj zemlji, prenosi Euronews.rs
Firma trenutno procjenjuje interesovanje lokalnih kineskih partnera za kupovinu udjela u poslovanju.
Američka kompanija za upravljanje investicijama Eliot investment menadžment vrši pritisak na Starbaks da revidira svoje poslovanje u Kini i time poveća profit.
U prethodnim godinama su kompanije McDonald's i Jam brends, vlasnik restorana brze hrane KFC i Pizza hut, izdvojile svoje kineske operacije i prodale svoje udjele u biznisu kako bi ostvarile veći rast u Kini i bolje zadovoljili lokalne ukuse.
Starbucks je u Kini, na svom drugom najvećem tržištu, u prethodnoj fiskalnoj godini ostvario oko tri milijarde dolara neto prihoda i povećao broj prodavnica za 12 odsto, ali njegovu poziciju sve više ugrožavaju lokalne kafeterije kao što je Lakin kofi.