Loader

Loader
Pronađite nas

Umro Fethullah Gulen, optužen za pokušaj državnog udara u Turskoj

SAD: Eksplozija u hemijskoj fabrici u Mississippiju izazvala curenje amonijaka

    Raste broj žrtava nakon pada aviona na prodavnicu u SAD-u: Pokušavaju identificirati poginule, među njima su kupci

    Raste broj žrtava nakon pada aviona na prodavnicu u SAD-u (Izvor: YouTube)
    Euronews.ba
    Objavljeno

    Raste broj žrtava avionske nesreće koja se dogodila prekjučer u američkom gradu Louisvilleu u Kentuckyju kada se teretni avion UPS-a srušio neposredno nakon polijetanja i udario u objekat firme Grade A Auto Parts, koja se bavi prodajom novih i polovnih autodijelova.

    ADVERTISEMENT

    Prve informacije su govorile o sedam poginulih. Kasnije su zvaničnici Kentuckyja saopćili o najmanje 12 mrtvih i više nestalih.


    Vjeruje se da su tri člana posade teretnog aviona mrtva, ali većina žrtava su bili oni na tlu.


    Kao nestali se vode i tri zaposlenika ove firme.


    Vlasnik i generalni direktor Grade A Auto Parts Sean Garber prisjetio se da je nestalo struje i treslo se tlo kada je primio panični video poziv od svog glavnog finansijskog direktora. Na ekranu je vidio kako "ogromna vatrena kugla" guta pogon, dok je njegov kolega ovo opisao kao eksploziju nakon koje je uslijedio "nastavak eksplozija".


    "Izgledalo je kao da je oko nje pravi pakleni bijes", prisjetio se Garber, opisujući kako je vidio svoje zaposlenike kako vrište i bježe od plamena, piše CNN.


    Dok su plamenovi bjesnili, a vrata se topila, ljudi su skakali kroz prozore i trčali, neki zaposlenici su pomagali u zaštiti drugih od rastućeg požara, rekao je vlasnik.


    Udar je za sobom ostavio vatreni trag uništenja i polje krhotina dugo pola milje, uništivši više malih preduzeća poput Grade A Auto Parts, gdje su se izobličeni, pocrnjeli ostaci zgrada nalazili u pozadini "apokaliptičnog" pepeljastog neba s oštrim mirisom u zraku, rekli su zvaničnici Kentuckyja.


    Oni gube nadu da bi moglo biti još preživjelih dok se tijela izvlače iz ogromnih ruševina, a broj poginulih raste.


    "Ne očekujemo da ćemo pronaći ikoga drugog živog u tom području", rekao je guverner Kentuckyja Andy Beshear na konferenciji za novinare.


    Dvije žrtve su i dalje u kritičnom stanju i nalaze se na intenzivnoj njezi, saopćilo je Zdravstveno sveučilište Louisville.


    Novoobjavljeni amaterski snimak prikazuje trenutke prije nego što se teretni avion srušio. Snimak je otkrio da avionu nedostaje lijevi motor, koji je kasnije pronađen na pisti i uklonjen.


    Dok jedni oplakuju svoje najmilije koji su poginuli, drugi u očaju čekaju da čuju o sviim voljenim koji se vode kao nestali, uključujući porodice radnika i jedne žene koja je navratila u prodavnicu.


    Njen momak Donald Henderson za CNN-ovu podružnicu WDRB prisjetio se kako joj je rekao da on ne želi ići, da ide ona.




    "Ona je sve što imam, tako da... ne znam kako će se ovo završiti", rekao je Henderson.

    Firma Grade A Auto Parts, jedna od dva mala preduzeća za koja guverner kaže da su direktno pogođena avionom, sada pokušava pristupiti svom računarskom sistemu kako bi pomogao zvaničnicima da identificiraju kupce koji su bili u objektu kada se dogodila nesreća.


    Nije jasno koliko je tačno kupaca bilo u objektu u to vrijeme, ali Garber je rekao da obično bude između 15 i 30 kupaca u to vrijeme.


    "Pronađena su tijela. Mnoga od njih se ne mogu prepoznati i oni pokušavaju to utvrditi", rekao je Garber.


    Dodao je da je popis zaposlenih je otkrio da se tri zaposlenika vode kao nestala. Dva su bila u zgradi u kojoj su ljudi skakali kroz prozore kako bi izbjegli plamen nakon što je toplina otopila vrata koja su se zatvorila. Vjeruje se da je treća osoba bila u susjednom skladištu.


    Kasnije je saznao da je avion izgledao kao vatrena kugla koja se brzo približava jednom od menadžera, koji je oborio kolegu na pod prije nego što su se našli u zapaljenoj prostoriji.


    Jedan zaposlenik se zaronio između dvije metalne bale koje okružuju objekat kako bi brzo prenio kupca, koji je gorio, na sigurno.


    Dok je pregledavao štetu, Garber je rekao da je izgubio nadu da su njegovi zaposlenici još uvijek živi.


    "To se ne može preživjeti", dodao je.


    Nadležni timovi došli su na mjestgo nesreće kako bi utvrdili šta je dovelo do nesreće. Preliminarni izvještaj treba biti objavljen u roku od mjesec, ali bi moglo proći 18 do 24 mjeseca prije nego što se istraga završi.

    Možda će vam se svidjeti