Prije nekoliko je sedmica PepsiCo, najveći proizvođač hrane za trgovine mješovitom robom u SAD-u, objavio svoju tromjesečnu zaradu. Jednostavno rečeno: situacija nije dobra.
Nakon nekoliko godina rasta cijena, potrošači kupuju manje hrane i pića iz PepsiCoove proizvodnje, što podrazumijeva i proizvode poput čipsa Lay’s, Doritos, ali i pića Mountain Dew. Pad prodaje posebno je naglašen u Sjevernoj Americi, gdje je došlo do pada i u prodaji pića i u prodaji slanih grickalica. Svejedno, uočljiv je blagi rast ostvarene dobiti, no u ovo doba opterećenog inflacijom, obim prodaje govori puno više o stanju poslovanja.
Izvršni direktor Ramon Laguarta je za pad prodaje optužio financijske poteškoće američkih kupaca, koje će pokušati pridobiti natrag reklamama i popustima. "Očito je riječ o zahtjevnijem potrošaču i potrošač je taj koji nam govori da želi veću vrijednost u određenim aspektima našeg portfelja", rekao je na pozivu . No možda se vrijednost više ne mjeri samo cijenom – već i kvalitetom. Sve veći dio industrije pakirane hrane uočava sljedeći obrazac: ljudi kupuju manje nezdrave hrane.