Loader
Pronađite nas

"Vječite hemikalije" u vodi za piće širom svijeta

U Britaniji otkriven soj majmunskih boginja koji se lakše širi među ljudima

    Budućnost brze hrane mogla bi biti zdrava hrana

    Pexels
    Bloomberg Adria
    Objavljeno

    Prije nekoliko je sedmica PepsiCo, najveći proizvođač hrane za trgovine mješovitom robom u SAD-u, objavio svoju tromjesečnu zaradu. Jednostavno rečeno: situacija nije dobra.

    ADVERTISEMENT

    Nakon nekoliko godina rasta cijena, potrošači kupuju manje hrane i pića iz PepsiCoove proizvodnje, što podrazumijeva i proizvode poput čipsa Lay’s, Doritos, ali i pića Mountain Dew. Pad prodaje posebno je naglašen u Sjevernoj Americi, gdje je došlo do pada i u prodaji pića i u prodaji slanih grickalica. Svejedno, uočljiv je blagi rast ostvarene dobiti, no u ovo doba opterećenog inflacijom, obim prodaje govori puno više o stanju poslovanja.


    Izvršni direktor Ramon Laguarta je za pad prodaje optužio financijske poteškoće američkih kupaca, koje će pokušati pridobiti natrag reklamama i popustima. "Očito je riječ o zahtjevnijem potrošaču i potrošač je taj koji nam govori da želi veću vrijednost u određenim aspektima našeg portfelja", rekao je na pozivu . No možda se vrijednost više ne mjeri samo cijenom – već i kvalitetom. Sve veći dio industrije pakirane hrane uočava sljedeći obrazac: ljudi kupuju manje nezdrave hrane.



    Možda će vam se svidjeti

    Zabrinjavajuće istraživanje o gojaznosti: Evo koliko Amerikanaca sebe smatra prekomjerno teškim

    Dvanaest posto ljudi u Bosni i Hercegovini koristi antibiotike bez recepta, pokazuje studija SZO 

    Nordijsko hodanje: Sve popularnija sportska aktivnost za zdravlje i kondiciju