Loader

Loader
Pronađite nas

Australija: Žena ispustila mobitel između dvije stijene, pa provela naglavačke sedam sati pokušavajući da ga dohvati

Harvard i Univerzitet u Banjaluci zajedno za očuvanje Pančićeve omorike

    Najvrjednija marka automobila na svijetu: Nije BMW ni Mercedes

    Automobili, ilustracija (Izvor: Pixabay)
    Euronews.ba
    Objavljeno

    Unatoč izazovima na tržištu, automobilski sektor pokazuje iznimnu otpornost, zaključila je agencija Interbrand u svom najnovijem izvješću o najvrjednijim brendovima svijeta za 2025. godinu.

    ADVERTISEMENT

    Ova poznata konzultantska firma, koja se bavi procjenom i rangiranjem brendova, istaknula je da je Toyota najvrjedniji automobilski brend na svijetu, s vrijednošću od 74.2 milijarde dolara (124.49 milijarde KM). Ovaj rast od 2 posto omogućio joj je da se smjesti na šesto mjesto u globalnom poretku, ispred brendova kao što su Mercedes, BMW i Tesla. Ispred nje se nalaze samo tehnološki divovi: Apple, Microsoft, Amazon, Google i Samsung, dok je Coca-Cola odmah iza.


    Interbrand ocjenjuje da Toyotin rast odražava povjerenje koje kupci imaju u ovu marku, koja je kroz decenije izgradila reputaciju pouzdanosti, pristupačne tehnologije i globalne prisutnosti. Na drugom mjestu među automobilskim brendovima nalazi se Mercedes-Benz, čija vrijednost iznosi 50.1 milijardu dolara (84.05 milijarde KM), što je pad od 15 posto u odnosu na prošlu godinu. Mercedes trenutno zauzima 10. mjesto u ukupnom poretku globalnih brendova. Treće mjesto pripada BMW-u s vrijednošću od 46.8 milijardi dolara (78.52 milijarde KM), što predstavlja pad od 10 posto, a u ukupnom poretku zauzima 14. mjesto.


    Top 10 najvrjednijih automobilskih brendova prema Interbrandu uključuje:


    Toyota – 74.2 milijarde dolara (124.49 milijardi KM) (porast 2,0%)

    Mercedes-Benz – 50.1 milijarda dolara (84.05 milijarde KM), (pad 15%)

    BMW – 46.8 milijardi dolara (78.52 milijarde KM) (pad 10%)

    Tesla – 29.5 milijardi dolara (49.49 milijardi KM) (pad 35,2%)

    Honda – 24.8 milijarde dolara (41.61 milijardi KM) (pad 7,3%)

    Hyundai – 24.6 milijarde dolara (41.27 milijardi KM) (porast 6,9%)

    Audi – 15.4 milijarde dolara (25.84 milijardi KM) (pad 10,7%)

    Ferrari – 15.4 milijarde dolara (25.84 milijardi KM) (porast 17,8%)

    Volkswagen – 15 milijardi dolara (25.17 milijardi KM) (pad 9,1%)

    Porsche – 15 milijardi dolara (25.17 milijardi KM) (pad 13,9%)


    Tesla je najveće negativno iznenađenje ove analize, s padom tržišne vrijednosti od čak 35 posto, koja sada iznosi 29.5 milijardi dolara (49.49 milijardi KM). Ovaj pad pripisuje se povećanoj konkurenciji na tržištu električnih vozila, jer se Teslini modeli sve više približavaju onima drugih marki poput BYD, Hyundai, Kia i Volkswagen, prenosi tportal.


    Zanimljivo je da se borba za dominaciju u automobilskoj industriji preselila na tržište električnih vozila, no prema Interbrandu, najvrjedniji brendovi i dalje dolaze iz mainstream segmenta.

    Možda će vam se svidjeti