Loader
Loader
Pronađite nas

Australija: Žena ispustila mobitel između dvije stijene, pa provela naglavačke sedam sati pokušavajući da ga dohvati

Stan od 8 kvadrata prodaje za 30.000 eura

    Vlasnik “Labubu” lutkica za 24 sata zaradio 1,6 milijardi dolara

    Labubu (Izvor: MSM)
    Euronews.ba
    Objavljeno

    Lutke Labubu učinile su generalnog direktora kineske kompanije Pop Marta bogatijim za 1,6 milijardi dolara – i to za samo 24 sata. Ovo nisu obične plišane igračke.

    ADVERTISEMENT

    Pop Mart je izgradio milijardersku imperiju prodajući takozvane “blind box” kutije – kolekcionarske igračke za koje ne znate koju dobijate dok ih ne otvorite. Taj element iznenađenja? Pretvorio se u globalnu opsesiju.


    Evo zašto ovaj poslovni model funkcioniše. Blind box kutije oslanjaju se na uzbuđenje izazvano neizvjesnošću, što navodi fanove da se stalno vraćaju po još.


    Ograničene serije i vještačka oskudica stvaraju osjećaj hitnosti i emotivne povezanosti, piše profil Income Ivy (@income.ivy) na Instagramu.


    Pop Mart nije prodavao samo igračke – prodavao je mogućnost da ih sakupljate, gradeći brend koji živi od FOMO efekta (straha da ćete nešto propustiti) i fanovske kulture. Tržište preprodaje čini rijetke figurice još poželjnijima, pretvarajući ih u investicije. Pop Mart je sada kulturni fenomen u Aziji i šire, a Labubu je njihova zvijezda u usponu.


    Njihova strategija kombinuje emocionalni marketing, izgradnju zajednice i psihologiju iznenađenja kako bi stvorili ne samo proizvod – već i iskustvo od kog se teško odvojiti.


    Pouka? Ne morate biti u tehnološkoj industriji da biste stvorili hajp vrijedan milijardu dolara. Dovoljno je da razumijete kako ljudi misle i osjećaju – i da oko toga izgradite svoj biznis.


    Najveći hit Pop Marta je Labubu, lutka vilinskih ušiju i velikih očiju. Da li je slatka ili jeziva, ko zna. Ali ima je svuda! Rihanu su zapazili sa jednom lutkicom zakačenom za torbu. Ta fotografija je “upalila fitilj” i Labubu je postao megapopularan.


    Osnivač Wang Ning pokrenuo je kompaniju 2010. godine, a da bi pokrenuo posao, pozajmio je od porodice 30.000 dolara. U 2020. godini osnivač Vang je posatao milijarder, ali je nastavio da gura poslovanje. Posao u SAD su pokrenuli tiho 2024. godine, a onda je došao maj 2025. Aplikacija Pop Marta postala je hit, a TikTok je poludio za lutkama.


    U samo jednom danu bogastvo osnivača poraslo je za 1,6 milijardi dolara, sve od prodaje lutkica koje mogu stati na dlan. Kompanija je prodaju lutaka pretvorila u iskustvo, više nego što bi ijedna reklama mogla.

    Možda će vam se svidjeti