Na Redditu nedavno se pojavio post jednog korisnika koji je doživio stresnu, ali nažalost čestu situaciju:
"Maloprije mi je bankomat skinuo pare s računa, a nije mi dao novac. Je li neko imao slično iskustvo", prenosi Dnevno.hr.
Ubrzo su stigli brojni odgovori korisnika kojima se desilo isto – i svi su potvrdili da novac može biti vraćen, ali da postupak zna potrajati.
"Bez brige, bankomat vodi svoj zapis (log), novac će ti biti vraćen čim dođe tehničar i pregleda uređaj. Ne moraš čak ni ići u banku", napisao je jedan korisnik.
Na to mu je drugi odgovorio da je bankomat odmah nastavio s radom, ali da je samo njemu odbio isplatiti novac.
"Nakon pet-šest minuta ponovo sam ubacio karticu i podigao manji iznos", naveo je.
Još jedan korisnik je podijelio svoje iskustvo:
"Meni se to desilo nedavno, i to na bankomatu druge banke. Nazvao sam svoju banku, poslali su mi formular na email, ispunio sam ga i vratio. Nakon otprilike sedam dana, novac su mi vratili. Ako ti se to desilo na bankomatu tvoje banke, vjerovatno će sve ići još brže. Možda ih ne moraš ni zvati, ali ja bih ih svakako kontaktirao".
Obavezno sačuvajte potvrdu
Ipak, nije uvijek sve tako jednostavno. Jedan korisnik piše:
"Meni se to desilo prije par godina. U OTP banci sam čekao 15 dana da mi vrate novac. Nakon toga sam zatvorio račun - čekao sam predugo. Takve stvari bi morale biti riješene mnogo brže".
Ako vam se desi da bankomat ne isplati novac, a sredstva vam budu skinuta s računa, obavezno sačuvajte potvrdu o transakciji (ako je izdata), i odmah kontaktirajte svoju banku - putem telefona, aplikacije ili lično u poslovnici.
Zatražite i ispunite obrazac za reklamaciju, i zapišite tačan datum, vrijeme i lokaciju bankomata. Pitajte za rok rješavanja.
Ako ne dobijete odgovor ili povrat novca u razumnom roku, možete se obratiti finansijskom regulatoru ili udruženjima za zaštitu potrošača.
Iako ovakvi problemi nisu svakodnevni, dešavaju se. Važno je da korisnici znaju šta da rade, a banke bi morale ovakve situacije rješavati brže i efikasnije. Jer povjerenje klijenata je temelj svakog ozbiljnog bankarskog sistema.