Kompanija P3 analizirala je podatke 7000 električnih vozila i pokazala je koliko se baterija, u ovim vozilima, smanjuje s kilometražom.
Istraživanje se temelji na stvarnim podacima o električnim automobilima i pokazuje da baterije u praksi traju duže nego što se očekivalo.
Za prvih 30.000 kilometara kapacitet baterije opada za oko 5%, dok se s povećanjem kilometraže opadanje stabilizira, te se na 100.000 kilometara kapacitet zadržava na oko 90%.
Nakon 200.000 do 300.000 kilometara, kapacitet ostaje stabilan, oko 87%.
Iako početni pad kapaciteta može biti brži zbog stvaranja SEI sloja na anodi baterije, dugoročni podaci pokazuju da baterije u stvarnim uslovima traju duže nego što su proizvođači prvobitno prognozirali.
Preporučuje se umjereno korištenje vozila, parkiranje s niskom do srednjom napunjenosti i izbjegavanje ekstremnih temperatura kako bi se produžio vijek trajanja baterije.
Većina baterija traje duže od garancije (obično osam godina ili 160.000 kilometara), čak i kada baterija dotraje, može poslužiti za drugo korištenje, kao naprimjer u manjem vozilu ili za industrijske svrhe, prenosi Večernji list.