Loader

Loader
Pronađite nas

"Meta" na sudu u Massachusettsu: Da li Instagram izaziva ovisnost o društvenim mrežama

Napravio robotsku pušku uz pomoć ChatGPT, OpenAI mu zabranio pristup

    YouTube se oglasio o padu broja pregleda

    Youtube (Izvor: Pexels)
    Euronews.ba
    Objavljeno

    Tokom posljednjih nedjelja sve veći broj kreatora na YouTube platformi prijavljuje dramatičan pad broja pregleda svojih video sadržaja. U mnogim slučajevima zabilježeno je i do 50% manje pregleda na računarima, dok su statistike na telefonima, tabletima i pametnim televizorima ostale gotovo nepromijenjene.

    ADVERTISEMENT

    Ovaj nagli pad izazvao je brojne spekulacije, od sezonskih navika gledanja do novih AI sistema za verifikaciju starosti, ali najviše pažnje privukla je teorija da su „ad block-eri“ glavni uzrok.


    Prvi je na ovaj trend ukazao YouTuber Josh Strife Hayes, koji je primijetio da su pregledi na računarima naglo opali, dok su drugi uređaji nastavili sa stabilnim trendom performansi. Slične podatke potvrdio je i TechLinked, dio Linus Tech Tips mreže, pokazujući da pad nije izolovan već zahvata širi krug kreatora, prenosi Benchmark.


    YouTube je ubrzo reagovao i objavio zvanično saopštenje, naglasivši da nema „sistemskog problema koji utiče na kreatore“. Međutim, kompanija je u istom dokumentu istakla potencijalnu vezu sa alatima za blokiranje oglasa:


    Google kaže: „Ad blockeri i drugi alati za blokiranje sadržaja mogu uticati na tačnost prijavljenog broja pregleda. Kanali čija publika u većem procentu koristi takve alate mogu primetiti veće oscilacije u saobraćaju povezane sa ažuriranjima tih alata.“


    Ova izjava praktično potvrđuje ono što su mnogi kreatori već pretpostavili: da pregledi korisnika sa uključenim ad blocker-ima možda nisu pravilno evidentirani. Zanimljivo je da, uprkos padu broja pregleda, prihodi od reklama nisu pretrpjeli značajniji udar, što dodatno potvrđuje da su pogođeni upravo oni korisnici koji blokiraju oglase.


    Iako YouTube insistira da „ne postoji sistemski problem“, jasno je da borba protiv ad blockera sve više utiče i na statistiku pregleda. Ukoliko se ovaj trend nastavi, kreatori bi mogli biti suočeni sa novim izazovima u analizi podataka, dok će gledaoci koji koriste ad blockere možda sve češće ostajati „nevidljivi“ u zvaničnim brojkama, prenosi 9to5Google.

    Možda će vam se svidjeti