Kompanija Nintendo je na današnji dan prije 40 godina u Japanu pustila u promet igricu "Super Mario Bros", a lik Marija se od tada pojavio u više od 250 video-igrica.
Dizajnirao ju je Šigeru Mijamoto, koji je uveo inovacije napuštanjem statičkog platformskog formata pogodnog za arkadne igre u korist skrolovanja, prenosi "Quartz".
Franšiza "Super Mario" je najprodavanija serija video igara svih vremena, prema Ginisovoj knjizi rekorda, a uključujući spin-ofove, prodata je u više od 890 miliona primjeraka.
Originalna "Super Mario Bros" igrica prodata je u više od 40 miliona primjeraka, oživljavajući industriju video-igrica, čija je trenutna vrijednost oko 187 milijardi dolara, i zadržavajući popularnost kroz više generacija.
Kao dio proslave 40. godišnjice, Nintendo je objavio zvanični naslov nastavka novog Super Mario filma, "Super Mario Galaxy Film", koji će se pojaviti u bioskopima 3. aprila 2026. godine.
Nintendo muzej u Kjotu, u Japanu, obilježiće godišnjicu igre posebnim svjetlosnim displejem, novim dizajnom karata i ilustracijama i piksel artom Super Marija.
"Quartz" dodaje da je rekord kada je u pitanju završavanje igrice "Super Mario" četiri minuta i 54,515 sekundi, prenosi Tanjug.