Loader

Loader
Pronađite nas

"Meta" na sudu u Massachusettsu: Da li Instagram izaziva ovisnost o društvenim mrežama

Tehnološki skok u zapošljavanju: Umjetna inteligencija mijenja način na koji tražimo posao, ali ne za sve

    Teslin autopilot protiv "najluđeg" kružnog toka

    Tesla (Izvor: AP Photo/Mike Stewart)
    Euronews.ba
    Objavljeno

    Tesla je objavila novi video-snimak koji demonstrira sposobnosti njenog sistema za potpunu autonomnu vožnju- autopilot (Full Self-Driving – FSD). Ovog puta, Teslin automobil suočio se sa jednim od najozloglašenijih i najkompleksnijih raskrsnica na svijetu – takozvanim "Čarobnim kružnim tokom“ u Svindonu u Engleskoj.

    ADVERTISEMENT

    Ako postoji "finalni boss" među kružnim tokovima, onda je to upravo ovaj.


    "Čarobni kružni tok" sastoji se od pet manjih kružnih tokova raspoređenih oko centralnog ostrva. Njegov dizajn u teoriji omogućava brži protok saobraćaja jer vozila mogu da se kreću i u smjeru kazaljke na satu i u suprotnom smjeru, ali u praksi je izuzetno zbunjujuć čak i za iskusne vozače.




    Stoga se postavlja pitanje – kako se u takvom haosu snalazi autonomno vozilo?


    Sudeći prema Teslinom snimku, FSD sistem je prošao test bez većih problema. Automobil je više puta prolazio kroz raskrsnicu, svaki put birajući malo drugačiju putanju, ali uvijek sigurno i odlučno. Uspješno je propuštao druga vozila i glatko se uključivao u saobraćaj, djelujući kao da se savršeno uklapa u dinamično okruženje. Ipak, treba imati u vidu da Tesla vjerovatno ne bi objavila snimke neuspješnih pokušaja, prenosi Index.hr.


    Pritisak na evropske regulatore


    Ovaj video dio je šire kampanje kojom Tesla pokušava da ubjedi evropske regulatore da je FSD spreman za javnu upotrebu na Starom kontinentu. Kompanija je ranije objavila snimke vožnje kroz druge zahtjevne lokacije, poput haotičnog kružnog toka oko Trijumfalne kapije u Parizu i uskih rimskih ulica. Uprkos tome, regulatorno odobrenje se i dalje čeka, a nije poznato kada bi Evropljani mogli da dobiju priliku da isprobaju FSD.


    Trenutno jedino Mercedes-Benz ima dozvolu za ograničenu "hands-free" vožnju, i to samo na njemačkim auto-putevima pod strogo određenim uslovima. Za Teslu je uspjeh FSD-a ključan jer se kompanija sve više pozicionira ne samo kao proizvođač električnih automobila, već i kao lider u oblasti autonomne vožnje, robotike i vještačke inteligencije.


    Možda će vam se svidjeti