Loader
Loader
Pronađite nas

"Meta" na sudu u Massachusettsu: Da li Instagram izaziva ovisnost o društvenim mrežama

Sitne čestice iz kočnica automobila su opasnije od emisija dizelaša

    Promjene na Facebooku, live snimci se brišu nakon 30 dana

    Facebook, ilustracija (Izvor: Pexels)
    Euronews.ba
    Objavljeno

    Facebook je najavio da će svi live snimci biti automatski brisani nakon 30 dana, uz 90 dana roka korisnicima da odluče šta da urade sa svojim starim snimcima.

    ADVERTISEMENT

    Korisnicima će biti omogućeno da preuzmu snimke, prebace ih u klaud ili ih konvertuju u Reels format.


    Facebook je nedavno objavio radikalnu promjenu u vezi sa čuvanjem lajv snimaka, koja će od srijede promijeniti način na koji korisnici ove popularne društvene mreže mogu upravljati svojim sadržajem. Umjesto da snimci ostaju sačuvani bez vremenskog ograničenja, svi lajv video zapisi biće automatski izbrisani nakon 30 dana. Ova promjena pogodiće svakog korisnika koji je ikada emitovao live video na Facebooku.


    U cilju olakšanja ove tranzicije, Facebook je odlučio da korisnicima omogući period od 90 dana da odluče šta žele da urade sa svojim prethodnim snimcima prije nego što budu trajno obrisani.


    Korisnici koji žele da sačuvaju svoje video zapise mogu da preuzmu snimke na svoje uređaje, prebace ih na claud servise kao što su Google Drive ili Dropboks, ili ih transformišu u Reels, format koji će i dalje biti dostupan na njihovim profilima.


    Kako sačuvati dragocjene snimke?


    Proces čuvanja starih live snimaka biće pojednostavljen. Nakon što korisnici uđu na svoj profil, dobiće obavještenje sa mogućnošću da masovno preuzmu sve svoje live video snimke.


    Takođe, snimci mogu biti direktno prebačeni na povezane klaud servise, što je posebno korisno za korisnike sa ograničenim prostorom na uređajima. Time Facebook pruža korisnicima više fleksibilnosti, omogućavajući im da sačuvaju sadržaj koji im je najvažniji.


    Zašto se uvodi ova promjena?


    Facebook obrazlaže ovu odluku kao korak u skladu sa industrijskim standardima. U poređenju sa konkurencijom, kao što je Tvič, koji snimke partnera i afilijacija čuva samo 60 dana, a obične strimere tek 14 dana. Za one koji smatraju da im je potrebno više vremena, Facebook nudi opciju produžetka za još šest mjeseci prije nego što snimci budu definitivno obrisani.


    Ova strategija ima za cilj da pomogne u održavanju efikasnosti u upravljanju podacima i omogućava bolju organizaciju prostora na serverima. S obzirom na to da je zaštita privatnosti i efikasno upravljanje sadržajem postalo ključna tema na internetu, Facebook se sve više orijentiše prema transparentnosti i korisničkoj kontroli.

    Možda će vam se svidjeti