Loader

Loader
Pronađite nas

Mali budžet i velika očekivanja: Sjeverna Koreja bizarnim oglasom pokušava da privuče posjetioce iz Rusije

Najpopularnija austrijska skijališta za porodični odmor i uživanje u snijegu

    Japanska aviokompanija nudi besplatne unutrašnje letove za putnike iz Velike Britanije i Evrope

    Fuji, Japan (Izvor: Profimedia)
    Euronews.com/Euronews.ba
    Objavljeno

    Usred rastućeg prekomjernog turizma u popularnim gradovima poput Tokija i Kjota, Japan je uveo novi način podsticanja putovanja u manje posjećena područja.

    ADVERTISEMENT

    Japanska nacionalna turistička organizacija (JNTO), zajedno s All Nippon Airways (ANA), nudi besplatne domaće letove u cijeloj japanskoj regionalnoj mreži aviokompanije putnicima iz Velike Britanije i Evrope.


    Inicijativa, koja će trajati od 24. novembra do 31. januara 2026. godine, uvedena je kako bi se potaknuli posjetioci da putuju u manje poznate regije Japana i smanjio pritisak na prepune destinacije poput Kjota i Tokija.


    Dio je ponude „Stopover & Add-on Free Fare“, koja će omogućiti putnicima ekonomske klase iz Velike Britanije i Evrope koji ispunjavaju uslove da rezervišu do dva besplatna domaća leta u međunarodnoj rezervaciji do 31. januara. Međutim, stvarni polasci ovih letova mogu se dogoditi bilo kada nakon 31. januara, piše Euronews Travel.


    To znači da ćete, bez obzira da li idete u Tokio ili putujete u Hirošimu, Aomori ili poluostrvo Izu, platiti istu avionsku kartu. ANA kaže da omogućava putnicima da kreiraju itinerar s više zaustavljanja bez dodatnih troškova.


    Iako će avionska karta za ova dva leta biti besplatna, porezi i naknade će se i dalje primjenjivati. Ponuda također ovisi o raspoloživosti i možda neće biti dostupna za sve letove ili datume.


    Putnici mogu rezervirati ovu ponudu putem turističkih agencija, ureda ANA izvan Japana ili direktno putem ANA-e.


    Japan ima za cilj promovirati turizam u manje posjećenim regijama


    Popularni japanski gradovi poput Tokija i Kjota suočili su se s rastućim pritiskom prekomjernog turizma u posljednjih nekoliko godina. Rekordnih 36,9 miliona turista posjetilo je Japan 2024. godine, prema Nippon.com.


    Iako više od 90 posto putnika koji posjećuju Japan kaže da žele posjetiti regionalna područja, manje od 10 posto je to i učinilo.


    Japan sada nastoji preusmjeriti posjetitelje u nedovoljno turističke regije i uravnotežiti ukupni turizam kroz inicijative poput ponude „Stopover & Add-on Free Fare“.


    Shema će ponuditi pristup više od 40 ANA čvorišta, najvećoj japanskoj domaćoj mreži, što će posjetiteljima znatno olakšati i učiniti pristupačnijim kreiranje itinerera s više zaustavljanja. Očekuje se i da će promovirati regionalni ekonomski razvoj.


    ANA tvrdi da kampanjom namjerava pomoći u rješavanju problema prekomjernog turizma u popularnim japanskim destinacijama i povezati svoje kupce s autentičnijim turističkim iskustvima, usmjeravajući putnike na manje posjećene destinacije.

    Možda će vam se svidjeti