Loader
Loader
Pronađite nas

"Ljudi ne razmišljaju o bolesti, dok im se ne dogodi": U Bosni i Hercegovini donorsku karticu ima 80.000 građana

Dežurni timovi porodične medicine u Banjaluci u utorak rade u dvije smjene

    Kako do odštete za kašnjenje aviona: "Dobio sam 250 evra zbog otkazanog leta iz Banjaluke"

    Aerodrom Banjaluka ( Izvor: bnx.aero )
    Euronews.ba/Mondo
    Objavljeno

    Krajem prošle godine avion kompanije Ryanair na letu iz Banjaluke za Beč kasnio je nekoliko časova. Let je na kraju pomjeren za dan kasnije, a jedan Banjalučanin koji je kupio kartu za liniju Banjaluka-Beč, opisao je na koji način je kompanija izašla u susret putnicima i kako je dobio odštetu (kompenzaciju) za kašnjenje leta.

    ADVERTISEMENT

    Važno je napomenuti da se sljedećeg jutra ukrcao na avion i iskoristio kupljenu kartu.


    Let je bio zakazan za 13.40 časova ali je zbog nevremena nekoliko puta pomjeran da bi na kraju oko 19.30 bio otkazan, te zakazan za sutra u 9 sati ujutru. Kompanija je za putnike koji su čekali let u Mahovljanima organizovala prevoz i smještaj u hotelu u Banjaluci kao i prevoz do aerodroma za let koji je bio zakazan za sljedeće jutro.


    “U toku dana, dok smo čekali avion, nakon što je termin prvobitno pomjeren za preko dva časa od Ryanaira smo dobili vaučer u vrijednosti od oko osam evra za kupovinu hrane i vode na aerodromu. Preko aplikacije i mejla su stalno dolazile notifikacije o letu tj. o odgađanjima i slično, a kada je otkazan let došao je i SMS da se prijavimo smještaj na šalter aerodroma. Takođe, dobili smo list papira na kojem su bila objašnjena naša prava u slučaju kasnjenja i/ili otkazivanja leta”, kaže sagovornik portala Mondo.


    U objašnjenima je stajalo da kupac karte za letove razdaljine do 1.500 kilometara sa krajnjim odredištem u Evropskoj uniji ima pravo na kompenzaciju u određenom iznosu u skladu sa EU direktivama. Za letove preko 1.500 kilometara predviđena je veća kompenzacija, sve u zavisnosti od klase i kilometraže.


    “Isto tako postoji i pravo da se refundira novac za kartu koja nije realizovama zbog nevremena, ili krivicom aerodroma ili avio prevoznika. Moj let je spadao u tu klasu od 1.500 kilometara i dobio sam 250 evra kompenzacije”, pojašnjava ovaj putnik sa Aerodroma Banjaluka.


    Zahtjev za kompenzaciju podnosi se na sajtu Ryanaira.


    “Postupak je izuzetno jednostavan, treba da unesete svoje podatke i podatke o letu koji je otkazan. Važno je da se zahtjev može podnijeti samo na sajtu Ryanaira, a ne i iz aplikacije prevoznika”, zaključuje on.

    Možda će vam se svidjeti