Loader
Loader
Pronađite nas

Boeing prodao svoju firmu za proizvodnju izviđačke opreme

Eektrični automobili rijetkost u Švajcarskoj

    Ameriknaci za Crni petak potrošli, online kupovinom, oko 11 milijardi dolara

    Ilustracija, (Izvor: AP/Gene J. Puskar)
    Euronews.ba, Srna
    Objavljeno

    Kupci u SAD koristili su svoje mobilne telefone, laptopove, stone računare i druge uređaje da bi na internetu kupili robu u vrijednosti od oko 10,8 milijardi dolara na "crni petak", pokazuju podaci "Adobe" analitike.

    ADVERTISEMENT

    Najprodavanija roba na mreži uključivala je šminku, proizvode za njegu kože i kose, kao i blutut zvučnike i espreso mašine, navodi analitičko odjeljenje ove kompanije.


    Prodaja igračaka na mreži porasla je za 622 odsto u poređenju sa prosječnom dnevnom prodajom u oktobru, dok je prodaja nakita porasla za 561 odsto, a kućne tehnike za 476 odsto u odnosu na oktobar.


    "Crni petak", dan nakon praznika Dana zahvalnosti u SAD, označava zvanični početak praznične sezone kupovine za trgovce na malo, koji se bore za kupce nudeći popuste.


    Onlajn potrošnja na "crni petak" porasla je u SAD za 10,2 odsto, saopštio je "Adobe", koji vodi evidenciju o uređajima koji koriste njegov softver za posjete sajtovima za maloprodaju u Americi.


    U 2023. godini, američki kupci potrošili su 9,8 milijardi dolara na internetu na "crni petak", a godinu dana ranije 9,1 milijardu dolara, objavio je Adobe.

    Možda će vam se svidjeti