Njemački proizvođač sportske opreme Adidas želi da stekne veći udio na američkom tržištu na račun trenutnog tržišnog lidera Nike, a uspjeh ove misije će biti ključan za nastavak uspješnog poslovanja firme iz Bavarske.
Mnoge velike kompanije nisu sigurne u oporavak potražnje u Kini i zbog toga se fokusiraju na kupce iz Sjedinjenih Američkih Država i vide ih kao pokretače svog rasta u 2025. godini.
Analitičari švicarske bankarske grupacije UBS upozoravaju da evropski brendovi imaju problem da se nametnu na američkom tržištu.
Prodaja Adidasa u Sjevernoj Americi je u trećem kvartalu 2024. pala za sedam posto međugodišnje, pošto se još uvijek nije sasvim oporavila od skandala koji je doveo do povlačenja patika Yeezy, popularnih u Sjedinjenim Američkim Državama.
Postoji nada u preokret američkog poslovanja pošto su sveukupni rezulati Adidasa veoma dobri, prenosi Reuters.
Globalni prihod od prodaje njemačke kompanije je u četvrtom kvartalu 2024. porastao za 19 posto međugodišnje, a u cijeloj 2024. za 12 posto.
Nasuprot tome, prodaja firme Nike je u kvartalu koji se završio 30. novembra pala za devet posto međugodišnje.
"Razlika između rasta Adidasa i Nike je trenutno ogromna", rekao je portfolio menadžer u kompaniji Junion investment Tomas Jekel, prenosi Tanjug.
On očekuje da će prihodi Adidasa ove godine porasti za najmanje 10 posto i dodaje da su Sjedinjene Američke Države i šire tržište Sjeverne Amerike "ključno polje borbe" za njemački brend.