Loader
Loader
Pronađite nas

Boeing prodao svoju firmu za proizvodnju izviđačke opreme

Kinezi slave uspjeh DeepSeeka: Ko je čovjek koji ga je stvorio?

    LVMH bilježi slabije rezultate, upozorava na neujednačeni oporavak luksuzne industrije

    LVMH (Izvor: AP Photo/Laurent Emmanuel)
    Euronews.com/Euronews.ba
    Objavljeno

    LVMH je objavio umjerene kvartalne rezultate zbog nastavka slabosti u segmentu mode i kožne galanterije. Rezultati su pomalo premašili procjene analitičara za ukupnu izvedbu.

    ADVERTISEMENT


    Američki depozitni recepti (ADR) francuskog konglomerata luksuznih dobara pali su za 8,5% u SAD-u nakon objave rezultata. Međutim, dionice LVMH-a porasle su za 18% ove godine na europskim tržištima, podupirane optimizmom zbog poboljšanog makroekonomskog okruženja i snažnih rezultata konkurenta Richemonta.


    Izdvajaju iz zarade:


    U četvrtom kvartalu, ukupni prihodi porasli su za 1% u odnosu na prošlu godinu, na 23,93 milijarde eura.


    Ova brojka predstavlja skok od 25% u odnosu na treći kvartal, kada je LVMH zabilježio prvi pad prihoda u odnosu na prethodnu godinu od pandemije.


    Ukupni prihodi od organskih prodaja porasli su za 1% u 2024. godini na 84,68 milijardi eura, premašivši očekivanja analitičara koji su predviđali pad od 2%.


    Međutim, dobit od ponovljivih operacija pala je za 14% u odnosu na prošlu godinu, unatoč smanjenju troškova marketinga za 5%. Slobodna novčana sredstva porasla su za 29% godišnje, na 10,5 milijardi eura.


    LVMH je naveo da su svi ključni regionalni tržišni segmenti, uključujući Europu, SAD i Japan, zabilježili rast prodaje, dodajući da je ostatak Azije "odrazio snažan rast potrošnje kineskih kupaca u Europi i Japanu".


    Rezultati LVMH-a oštro se razlikuju od snažnih rezultata Richemonta, koji je zabilježio rekordnu kvartalnu prodaju zahvaljujući robusnoj potražnji u svom segmentu nakita.


    Švicarska tvrtka za luksuznu robu, koja posjeduje brendove poput Cartiera i Van Cleef & Arpels, izvijestila je o 10% povećanju ukupne prodaje u kvartalu.


    To sugerira da potrošači trenutno preferiraju tvrde luksuzne proizvode, poput nakita i satova, u odnosu na mekane luksuzne artikle poput kožnih torbi i odjeće.


    Prošli tjedan, britanski luksuzni maloprodajni lanac Burberry izvijestio je o sporijem nego očekivanom padu prodaje u četvrtom kvartalu, što je dovelo do skoka cijene njegovih dionica.


    Rezultati su pokazali umjerenu prodaju u regijama Azije-Pacifika i EMEA, dok je prodaja u SAD-u porasla, odražavajući širi makroekonomski utjecaj na luksuzni sektor.

    Možda će vam se svidjeti