Loader
Loader
Pronađite nas

Boeing prodao svoju firmu za proizvodnju izviđačke opreme

Pokrivenost 5G mrežom u Europi zaostaje zbog pada ulaganja

    Diageo demantira prodaju brenda Guinness i udjela u Moët Hennessy

    Moet Hennessy (Photo by Donald Traill/Invision for Moet Hennessy/AP Images)
    Euronews.com/Euronews.ba
    Objavljeno

    Medijski izvještaji sugerirali su da Diageo razmatra prodaju imovine kako bi povećao rast, iskorištavajući visoku potražnju za Guinnessom. Britanska tvrtka za pića Diageo demantirala je da razmatra prodaju svog brenda Guinness, zajedno s 34% udjela u šampanjcu i konjaku, Moët Hennessy.

    ADVERTISEMENT


    U izjavi koja je objavljena u nedjelju, Diageo je naglasio da "nema namjeru prodati ni jedno ni drugo“, odgovarajući na medijske izvještaje koji su objavljeni nekoliko dana ranije.


    Bloomberg News izvijestio je u petak da Diageo pregledava svoj portfelj u pokušaju oživljavanja rasta.


    Izvještaj je naveo da bi Guinness, koji bi mogao biti prodan privatno ili uvršten na berzu, mogao biti procijenjen na više od 10 milijardi dolara (9,5 milijardi eura).


    Irski stout brend izdvaja se u Diageovom portfelju, koji je većinom usmjeren na alkoholna pića.


    Popularnost Guinnessa je ipak u posljednje vrijeme naglo porasla jer su društvene mreže povećale njegovu privlačnost među mladim potrošačima.


    Trend "split the G“ posebno je potaknuo potražnju.


    Online izazov uključuje ispijanje dovoljno Guinnessa na prvi gutljaj tako da preostali tekući dio padne točno na sredinu slova G na brendiranoj čaši.


    Pivovare u UK-u su naknadno suočene s nestašicama tokom blagdanskog razdoblja, zbog čega su neki pubovi morali ograničiti količinu serviranog stauta.


    Prodaja brenda, koja sada izgleda malo vjerojatna, mogla je osigurati injekciju kapitala za Diageo u razdoblju nestabilnosti.


    Smanjena potražnja u Kini i SAD-u utjecala je na marže, a nagomilavanje nesprodanih zaliha u Meksiku i Brazilu prisililo je tvrtku da izda upozorenje o dobiti 2023. godine.


    Prodaja alkoholnih pića opala je od pandemije, djelomično jer potrošači pogođeni inflacijom traže jeftinije alternativne alkoholne proizvode.


    Međutim, prodaja Guinnessa rasla je dvostruko svake godine od 2021. godine.


    Diageo je u nedjeljnoj izjavi naveo da će sljedeći put ažurirati tržište s rezultatima za pola godine 4. februara.


    Analitičari su sugerirali da bi ciljevi rasta mogli biti sniženi.

    Možda će vam se svidjeti