Loader

Loader
Pronađite nas

Australija: Žena ispustila mobitel između dvije stijene, pa provela naglavačke sedam sati pokušavajući da ga dohvati

Tom Cruise dobio najveću nagradu američke mornarice za jačanje vojske ulogama na ekranu

    Priča grada: Španska šunka Joselito i vina Sierra Cantabria osvajaju New York

    Ilustracija (Izvor: AP Photo)
    Euronews.com/Euronews.ba
    Objavljeno

    Šunke Joselito i vina Sierra Cantabria nagrađeni su u New Yorku na prvoj dodjeli nagrada za gastronomsku izvrsnost koju je osnovala Trgovinska komora Španije i Sjedinjenih Američkih Država. Joselito, poznat po svojoj vintage šunki, postavio je cilj da postane nezaobilazan proizvod na ogromnom američkom tržištu.

    ADVERTISEMENT

    Ove godine španska porodica Eguren imala je više razloga nego ikad da proslavi odluku o prelasku u posao s hranom i pićem.


    Njihove šunke Joselito i vina Sierra Cantabria nagrađeni su na prvoj dodjeli nagrada za gastronomsku izvrsnost u New Yorku.


    Ovo priznanje predstavlja krunu putovanja koje je započelo 2008. godine kada je José Gómez, peta generacija porodice koja je stvorila poznati brend Joselito, počeo sa "sazrijevanjem" svoje vintage verzije šunke.


    Već prisutna u 56 zemalja širom Evrope, Azije i Latinske Amerike, šunka ibérico de bellota polako se uvodi u Sjedinjene Američke Države u svojoj narezanoj i vakuumski pakiranoj verziji, a može se naći i u luksuznim supermarketima.


    Također se počinje pojavljivati ​​u cijelim komadima koje u trenutku konzumiranja reže rezač angažovan za zabave i događaje visokog nivoa, prenosi Euronews Culture.


    Decenije dobrog vina iz Sierra Cantabrie i zabrinutost zbog carina


    Vina Sierra Cantabria se prodaju u Sjedinjenim Državama skoro šest decenija pod apelacijama Rioja i Toro. Njeni menadžeri, Marcos i Mikel Eguren, četvrta i peta generacija osnivača, naglasili su zahtjeve tržišta poput američkog gdje je konkurencija stalna s vinima iz cijelog svijeta.


    Vinarija je ove godine uložila veliki dio svojih napora u provedbu mjera protiv trgovinskih carina Donalda Trumpa, kao što je povećanje prodaje tokom prva dva kvartala i ohrabrivanje kupaca da gomilaju boce.


    Ali možda je od veće zabrinutosti za firmu dugoročno gledano činjenica da mlađe generacije piju alkohol mnogo manje i u manjim količinama u poređenju s prethodnim generacijama, što dovodi do pada prodaje u SAD-u i širom svijeta.

    Možda će vam se svidjeti