Škole još uvijek uče kako da iskoriste umjetnu inteligenciju da pomognu učenicima s invaliditetom.
Škole se bore s tim kako da koriste umjetnu inteligenciju (AI) da pomognu učenicima s oštećenjima vida, govora, jezika i sluha u zadacima koji drugima lako dolaze.
U SAD-u, dovođenje najnovije tehnologije u ruke učenika s invaliditetom je prioritet za odjel za obrazovanje, koji je rekao školama da moraju razmotriti da li su učenicima potrebni alati poput pretvaranja teksta u govor i alternativnih komunikacijskih uređaja.
Postoji zabrinutost oko toga kako osigurati da učenici koji ga koriste – uključujući i one sa invaliditetom – i dalje uče.
AI se može koristiti za sažimanje misli u skicu, razbijanje složenih pasusa ili čak prevođenje Shakespearea na engleski.
Kompjuterski generisani glasovi također mogu pomoći učenicima sa oštećenim vidom ili disleksijom u čitanju.
Uključivanje problema u AI
Ben Snyder, 14-godišnji učenik iz Larchmonta u New Yorku, kome je nedavno dijagnosticirana smetnja u učenju, sve više koristi umjetnu inteligenciju za pomoć pri izradi domaćih zadataka.
"Ponekad mi u matematici moji nastavnici objasne problem, ali to jednostavno nema smisla“, rekao je.
"Dakle, ako taj problem uključim u AI, to će mi dati više različitih načina da objasnim kako to učiniti."
On voli program pod nazivom Question AI. Ranije tokom dana, zamolio je program da mu pomogne da napiše nacrt izvještaja o knjizi – zadatak koji je obavio za 15 minuta za koji bi mu inače trebalo sat i po zbog njegove borbe s pisanjem i organizacijom. Ali on misli da korištenje AI za pisanje cijelog izvještaja prelazi granicu, piše Euronews.com.
"To je samo varanje", rekao je Ben.
Škole pokušavaju uravnotežiti prednosti tehnologije s rizikom da će učiniti previše kako bi osigurale da učenici i dalje poboljšavaju svoje vještine.
Neki kažu, međutim, da AI tehnologija može izjednačiti teren.
“Definitivno će postojati ljudi koji koriste neke od ovih alata na podle načine. To će se uvijek dogoditi”, rekao je Paul Sanft, direktor centra u Minesoti u kojem porodice mogu isprobati različite pomoćne tehnološke alate i posuditi uređaje.
"Ali mislim da to nije najveća briga za osobe sa invaliditetom, koje samo pokušavaju da urade nešto što ranije nisu mogle".