Loader

Loader
Pronađite nas

"Meta" na sudu u Massachusettsu: Da li Instagram izaziva ovisnost o društvenim mrežama

Uskoro polumaraton-trka ljudi i robota

    Viber ima nove korisne funkcije

    Viber (Izvor: SmartLife)
    Euronews.ba
    Objavljeno

    Rakuten Viber je najavio partnerstvo sa kompanijom DoubleVerify s ciljem unapređenja transparentnosti, bezbjednosti i efikasnosti oglašavanja na svojoj platformi.

    ADVERTISEMENT

    Kroz ovu saradnju, oglašivačima na Viberu biće dostupni napredni alati za provjeru vidljivosti oglasa, mjerenje pogodnosti sadržaja za brendove, kao i identifikaciju i filtriranje nevažećeg i potencijalno lažnog internet saobraćaja. Time se dodatno jača kontrola nad time gdje i u kom kontekstu se oglasi prikazuju, kao i njihova ukupna učinkovitost.


    DoubleVerify’s tehnologija omogućava analizu pozicija oglasa, procenat njihove vidljivosti i detaljne uvide u performanse kampanja, što oglašivačima daje preciznije podatke za optimizaciju i donošenje odluka zasnovanih na kvalitetu medija.


    Partnerstvo dolazi u trenutku kada je, prema industrijskim podacima, lažni saobraćaj generisan botovima u digitalnom oglašavanju porastao za 86% tokom druge polovine prošle godine, dok je većina oglašivača izrazila zabrinutost zbog bezbjednosti i konteksta u kome se njihovi oglasi pojavljuju.


    Iz Rakuten Viber ističu da je bezbjednost korisnika i oglašivača u središtu njihovog poslovanja. “Naše partnerstvo sa DoubleVerify oglašivačima pruža dodatnu sigurnost da će njihove kampanje biti plasirane u bezbjednom, transparentnom i relevantnom okruženju,” izjavio je Jean-Marc Alomasor, Senior Director of Advertising Solutions u Rakuten Viberu.


    Sličan stav dolazi i iz DoubleVerify. “Ova saradnja omogućava nam da podržimo Rakuten Viber u postizanju visokih standarda merenja i efikasnosti digitalnih kampanja, uz pouzdano i interaktivno okruženje za brendove,” rekao je David Godard, Senior Vice President u kompaniji DoubleVerify.

    Možda će vam se svidjeti