Loader
Loader
Pronađite nas

"Meta" na sudu u Massachusettsu: Da li Instagram izaziva ovisnost o društvenim mrežama

YouTube najavio jeftiniji pretplatnički paket: Većini se, ipak, neće svidjeti

    Google nadograđuje sažetke AI: Nova funkcija donosi ozbiljan izazov

    Google (Izvor: Google)
    Euronews.com/Euronews.ba
    Objavljeno

    Google nadograđuje sažetke umjetne inteligencije (AI) svog pretraživača usred jačanja konkurencije manjih organizacija.

    ADVERTISEMENT

    Kompanija je u srijedu objavila da će svoj Gemini 2.0 AI model ubaciti u svoju tražilicu u SAD kako bi mogla postavljati složenija pitanja koja uključuju predmete kao što su kompjutersko kodiranje i matematika.


    Sažeci generisani umjetnom inteligencijom bit će postavljeni iznad tradicionalnih web veza, kao dio funkcije koja je prvobitno predstavljena u maju.


    Ove veze su postale žila kucavica online izdavača koji ovise o prometnim preporukama iz Googleovog dominantnog pretraživača.


    Google također proširuje "AI preglede" na tinejdžere koji više neće morati da se prijavljuju da bi im pristupili.


    Ova funkcija je već bila dostupna u više od 100 zemalja širom svijeta, ali ne i u EU, prenosi Euronews.rs.


    Novi 'AI način rada'


    Google će također početi postepeno uvođenje opcije "AI mode" koja će rezultirati u tome da pretraživač generira još više AI pregleda.


    Kada je pretraga u AI modu, Google upozorava da će pregledi vjerovatno postati više konverzacijski i ponekad se spuštati niz internetske koridore koji rezultiraju lažima koje tehnološka industrija eufemistički naziva "halucinacijama".


    "Kao i sa svakim AI proizvodom u ranoj fazi, nećemo uvijek to ispravno postići", napisao je potpredsjednik Google proizvoda Robby Stein u blogu koji je također priznao mogućnost "da se neki odgovori nenamjerno mogu činiti da imaju ličnost ili odražavaju određeno mišljenje".


    Trebalo bi da postoje strože zaštitne ograde kako bi se spriječilo da AI usmjeri ljude u pogrešnom pravcu za upite koji se odnose na zdravlje i finansije.


    Potreba za dodatnim finim podešavanjem je jedan od razloga što Google u početku nudi samo AI način rada u svom eksperimentalnom dijelu Labs.


    Ali ovi testovi gotovo uvijek rezultiraju puštanjem tehnologije za sve koji žele, što je cilj koji Google teži kao odgovor na pretraživače ChatGPT-a i Perplexity-a koji podržavaju umjetnu inteligenciju.


    Uticaj na online saobraćaj


    Googleova pojačana upotreba sofisticiranijih AI pregleda vjerovatno će pojačati zabrinutost da će rezimei učiniti da internet surferi još manje kliknu na linkove kako bi ih odveli na web stranice sa korisnim informacijama.


    Te prometne preporuke su jedan od glavnih načina na koji online izdavači privlače klikove potrebne za prodaju digitalnih oglasa koji pomažu u finansiranju njihovog poslovanja.


    Čelnici Googlea insistiraju na tome da pregledi umjetne inteligencije i dalje usmjeravaju promet na druge web stranice tako što podstiču radoznalost ljudi, tako da se angažuju u više upita kako bi saznali više, što rezultira više klikova drugim izdavačima.


    Ali ta uvjeravanja nisu smirila izdavače koji vjeruju da će Google biti glavni korisnik pregleda umjetne inteligencije, dodatno obogaćujući internetsko carstvo koje već generiše više od 260 milijardi dolara (240,5 milijardi eura) godišnjeg prihoda od reklama.

    Možda će vam se svidjeti