Podaci o kapacitetima globalnih izložbenih prostora doživjeli su značajnu promjenu, s obzirom na to da sada region Azije i Pacifika drži najveći udio od 38,5%, prešavši Evropu koja ima 36,7%. Sjeverna Amerika zauzima treće mjesto sa udjelom od 17,1% u ukupnom kapacitetu prostora. Ova promjena označava značajan razvoj u globalnoj dostupnosti i otvaranju novih izložbenih prostora.
Ovi podaci dolaze iz najnovijeg izdanja World Map of Exhibition Venues, izvještaja koji je objavio UFI, Globalna asocijacija izložbene industrije, u saradnji sa jwc GmbH. Izvještaj pruža sveobuhvatan uvid u industriju izložbenih prostora, obuhvatajući podatke o 1.432 objekta širom svijeta, koji ukupno pružaju 43,1 milion kvadratnih metara bruto unutrašnjeg izložbenog prostora.
U izvještaju se ističe da 22 globalna tržišta sada posjeduju više od 300.000 kvadratnih metara unutrašnjeg prostora posvećenog izložbama. Na nacionalnom nivou, Kina ostaje dominantna sila u industriji, sa udjelom od 31,3% u ukupnom kapacitetu prostora svijeta. Sjedinjene Američke Države dolaze sljedeće sa udjelom od 14,2%, dok Njemačka ima 7,3%.
Zajedno, pet najvećih tržišta, koja uključuju i Italiju i Francusku, sada čine 63,5% globalnog ukupnog kapaciteta, što predstavlja rast od 1,1%.
Izvještaj takođe ističe širenje mega prostora, odnosno onih koji nude više od 100.000 kvadratnih metara unutrašnjeg prostora.
Trenutno postoje 83 takva objekata širom svijeta. Iako Evropa još uvijek prednjači sa 39 mega prostora, region Azije i Pacifika je blizu sa 38, što odražava sve veću prepoznatljivost tog regiona u globalnoj izložbenoj industriji. Sjeverna Amerika ima pet takvih objekata, a Bliski istok, odnosno Afrika samo jedan.