Loader
Pronađite nas

Mali budžet i velika očekivanja: Sjeverna Koreja bizarnim oglasom pokušava da privuče posjetioce iz Rusije

Prague, evropski "grad iz bajke"

    Kineski turisti se nakon pandemije vraćaju u Evropu-uz drugačije navike

    Kinezi promijenili turističke navike posle pandemije ( Izvor: AP Photo/Ng Han Guan)
    CoStar.com
    Objavljeno

    Kineski putnici vraćaju se u zapadnu Europu i druga odredišta, ali njihove su preferencije prilično drugačije nego prije pandemije. Na primjer, način na koji kineski putnici koji rezervišu međunarodna putovanja biraju svoje odredište uveliko je pod uticajem postojanja bezviznog režima.

    ADVERTISEMENT



    Govoreći na panelu "Razumijevanje moći kineskih putnika: Trendovi koje treba kapitalizovati i zamke koje treba izbjegavati" na World Travel Marketu, David Goodger, direktor za Evropu, Bliski istok i Afriku u Tourism Economics, rekao je da kinesko izlazno tržište trenutno je najbrže rastuće tržište na svijetu. Naravno, to dolazi iz niske baze budući da je Kini trebalo više vremena da izađe iz karantina nakon pandemije, a njezin je gospodarski rast bio relativno spor.


    "Trenutno je 25% ispod broja iz 2019.", rekao je.

    “U 2019. se radilo o paušalnom turizmu, ali sada je to samostalnije. Da, i dalje će biti putnika koji prvi put žele ići na kultna odredišta, ali vidimo da prosječna dob pada. Putnicima je ugodnije s novim tehnologijama.”


    Sve više kineskih putnika rezerviše putovanja nezavisno o tradicionalnim velikim turističkim grupama i čini se da radije idu na odredišta do kojih je brzo doći i nije teško ući, rekla je Sienna Parulis-Cook, direktorica marketinga i komunikacija u digitalnom marketingu Dragon Trail International tvrtka.


    Trend putovanje bez viza


    “Ogroman je trend putovanja bez viza. Na mjesta poput Malezije i Singapura, i ako postoje mjesta koja dobivaju grupe, to su mjesta poput ovih. Također, ima manje kupaca (među kineskim putnicima), ali oni u prosjeku troše više", rekla je.


    Gary Bowerman, direktor tvrtke za poslovno savjetovanje Check-in Asia, rekao je da se kineska kupovina diverzificirala i da je dobrobit sada glavna tema. Parulis-Cook je dodao da ovaj prvi val kineskih putnika koristi putovanja za "opuštanje i premotavanje".


    Kineski turisti se vraćaju, ali... (AP Photo/Denes Erdos, File)



    Panelisti su rekli da su dva upozorenja da se kineski trendovi putovanja mogu promijeniti vrlo brzo i da značajna demografska grupa kineskih putnika oklijeva rezervisati godišnji odmor u inostranstvu.


    Prije pandemije Kina je bila najveće izlazno tržište s oko 150 miliona putovanja godišnje, rekao je Mingjie Wang, novinar China Dailyja. Dodao je da će se slični nivoi vanjske međunarodne potražnje iz Kine na kraju vratiti.


    Novi interesi


    Ovaj novi val kineskih putnika ne hrli samo u najpopularnije gradove i znamenitosti svijeta. Njihovi su se interesi proširili na aktivnosti na otvorenom, cestovna putovanja i putovanja za velike sportske događaje, što sve dovodi do raznolike potrošnje na putovanjima, rekli su panelisti, prenose mediji.


    Emanuel Lehner-Telič, voditelj tržišta za Aziju i Pacifik u Austria Tourismu, rekao je da je njegova organizacija pokrenula Kinesko-austrijsku stazu prijateljstva u kineskoj pokrajini Sichuan, za koju je rekao da podsjeća na Alpe u Austriji. Kampanja je rezultirala time da kineski putnici rezerviraju putovanja kako bi lično vidjeli Alpe u Austriji.


    “U Austriji je prije pandemije bilo 50% (stranih samostalnih putnika), ali sada gotovo da nemamo grupu, a oni ostaju duže. Više nije sedam zemalja u sedam dana, a došlo je do povećanja broja noćenja od 25 posto, do 1,7 noćenja po posjetitelju", rekla je Lehner-Telič.

    Možda će vam se svidjeti