Druga sezona južnokorejske serije u prvoj sedmici zabilježila 480 miliona sati gledanja, objavila je agencija "Yonhap News" iz Seula. Globalno popularna južnokorejska serija "Squid Game" postavila je nove rekorde, postavši najgledaniji sadržaj na Netflixu tokom svoje premijerne sedmice.
Druga sezona, objavljena 26. decembra, u prvoj sedmici zabilježila 480 miliona sati gledanja, objavila je agencija "Yonhap News" iz Seula, koja se poziva na Netflix.
Platforma je izvijestila da je druga sezona "Squid Game" brzo zauzela prvo mjesto na Netflixovoj globalnoj Top 10 listi, ušavši na listu najpopularnijih sadržaja rekordnom brzinom.
Od svog objavljivanja prošle sedmice, serija je zauzela prvo mjesto u 92 zemlje, što je rijedak uspjeh za produkcije sa neengleskog govornog područja.
"Squid Game" prati tajno takmičenje u kojem se 456 igrača takmiči u smrtonosnim verzijama korejskih dječjih igara za nagradu od 45,9 milijardi wona (31,5 miliona dolara).
Najnovija sezona nadmašila je prvu, koja je zabilježila 448 miliona sati gledanja u svojoj četvrtoj sedmici nakon objavljivanja u septembru 2021. Treća sezona očekuje se kasnije ove godine.
U međuvremenu, izvještaj istraživačkog instituta K EnterTech Hub procjenjuje da bi Netflix mogao zaraditi više od 1,5 triliona wona (1,02 milijarde dolara) profita od druge sezone.
Netflix je odbacio ovu tvrdnju, navodeći kako “nije moguće procijeniti profit na osnovu uspjeha samo jedne produkcije”, prenio je TRT Balkans.