Djelatnost od strateškog značaja za Federaciju BiH bit će zračni promet, a u sklopu toga razmotrit će se što hitniji pronalazak koncesionara za Međunarodni aerodrom u Sarajevu, Zračnu luku Mostar i Međunarodni aerodrom u Tuzli, stoji u Programu ekonomske stabilizacije i oporavka Federacije BiH 2020.-2021. godina kojeg je objavio Federalni premijer Nermin Nikšić povodom optužbi iz SDA zbog najavljene koncesije za sarajevski aerodrom.
''Uvidom u dokument Program ekonomske stabilizacije 2020-21 i pretpostavke za 2022 godinu vidi se strateško opredjeljenje tadašnje Vlade za što hitniji pronalazak koncesionara za međunarodne aerodrome u Federaciji'', objavio je Nikšić odgovarajući na kritike tome da je Vlada u mandatu Fadila Novalića pokrenula priču o koncesiji.
Nikšić kontra SDA
''Zaista fascinantno djeluje sposobnost i potreba SDA da lažima i spinovanjem optužuju druge za ono što su oni radili ili bi radili da su u prilici. Ta spirala laži, koja je eskalirala kod propasti tužbe za reviziju presude protiv Srbije, svako malo dobija nove oblike. Fabriciranje laži o izdaji, suficitu u budžetu, pozitivnom poslovanju Elektroprivrede, zaduživanju Federacije, samo su neke od laži koje se lako demantiraju argumentima. Posljednja u nizu tiče se Sarajevskog aerodroma i koncesije. Postavlja se pitanje da li su oni uopće čitali svoje akte i programe? Ako nisu onda nisu svjesni, ako jesu onda svjesno obmanjuju javnost. Ishod je isti u oba slučaja, samo još jedna u nizu laži'', objavio je Nikšić. Koncesija se spominjala i tokom ''dizanja iz pepela'' mostarske Zračne luke. Tako je u lipnju 2022. godine objavljeno mišljenje ekonomskih stručnjaka koji su rekli kako rješenje vide u koncesiji, ali je mostarski gradonačelnik Mario Kordić rekao kako ''koncesionara možete dobiti na razvijeni posao. Ne možete ga dobiti da mu kažete: 'Mi imamo aerodrom, pa da li biste vi to radili umjesto nas'. To tako ne funkcionira", istaknuo je tada mostarski gradonačelnik.
Koncesija za mostarski aerodrom
O koncesiji mostarske Zračne luke govorilo se i lani kada je Kordiću u goste došao tadašnji šef delegacije EU u BiH, Johann Sattler. Tada je objavljeno kako bi ''Aerodrom Mostar bi mogao ići pod koncesiju uz podršku Europske unije, koja je izdvojila 350 hiljada KM za izradu strategije razvoja i poboljšanje poslovanja mostarskog aerodroma''. "Ako pogledate druge međunarodne aerodrome u regiji, vidjet ćete da model koji se obično bira jeste model dodjele koncesija'', rekao je tada Sattler i dodao kako EU ''stavlja novac na stol'' za pripremu dokumentacije. Kordić je tada rekao kako se ne radi o direktnim financijskim dotacijama aerodromu. ''Konkretno, da budem otvoren do kraja, 350 tisuća eura je osigurano kroz fondove Europske unije, koje bi se trebale potrošiti na izradu studije budućnosti Aerodroma Mostar, a prvenstveno u kontekstu pripreme dokumentacije za izbor koncesionara, ako se odlučimo u tom smjeru ići", kazao je tada Kordić, podsjeća Bljesak.