U cilju pružanja naprednih digitalnih rješenja i modernizacije javnih usluga, Agencija za identifikaciona dokumenta, evidenciju i razmjenu podataka (IDDEEA) kontinuirano unapređuje svoje usluge i servise, koji će građanima Bosne i Hercegovine od 15. januara 2025. godine biti dostupni isključivo uz posjedovanje kvalifikovanog elektronskog potpisa (KEP).
Kroz inovacije i uvođenje novih funkcionalnosti, IDDEEA omogućava jednostavniji, sigurniji i efikasniji pristup uslugama, što doprinosi daljoj digitalizaciji i modernizaciji sistema u Bosni i Hercegovini.
U okviru ovog unapređenja, svi građani Bosne i Hercegovine koji su ranije podnijeli zahtjev za kvalifikovan elektronski potpis u jednom od registracionih tijela ovjerioca IDDEEA, moći će od 15. januara 2025. godine koristiti dodatne usluge na portalu Digitalno predstavljanje, koji donosi integraciju novih usluga i viši nivo sigurnosti.
Na ovom portalu građanima će biti na raspolaganju e-servisi kao što su:
· Provjera statusa zahtjeva za lične dokumente
· Provjera neplaćenih kazni za fizička i pravna lica u Bosni i Hercegovini
· Uvid u važeća lična dokumenta
· Informacije o registrovanim vozilima na svoje ime
· Pristup aplikaciji za udaljeno elektronsko potpisivanje
Svi građani koji nemaju registrovan kvalifikovani elektronski potpis, a žele i dalje koristiti e-servise koje nudi IDDEEA, mogu podnijeti zahtjev za KEP u jednom od registracionih tijela ovjerioca IDDEEA u Banjaluci, Sarajevu, Bihaću, Bijeljini i Mostaru.
Svaki korisnik prilikom fizičke registracije i podnošenja zahtjeva za izdavanje kvalifikovane potvrde u ovlaštenom IDDEEA Registracionom tijelu, uz obrazac zahtjeva za izdavanje kvalifikovane potvrde i ugovora o pružanju usluga certifikacije, dobija od strane ovlaštenog službenika odštampan obrazac sa pristupnim parametrima koje unosi u određene kolone na aplikaciji za udaljeno elektronsko potpisivanje.