Od danas su u Kantonu Sarajevo na snagu su stupile nove cijene karata za javni prevoz.
Nova cijena jedinične karte je 2,50 KM, a korisnici će plaćati 2,20, jer Vlada KS subvencionira 0,30 KM. Cijena jedinične karte za javni prevoz u Sarajevu do najnovije odluke Vlade KS iznosila je 1,80 KM.
"Jediničnu kartu koriste oni koji ne koriste mjesečne kupone i koji povremeno koriste javni prevoz", poručili su iz Vlade Kantona..
Dodali su da je nova cijena radničkog mjesečnog kupona za A zonu 65 KM, a korisnici će plaćati 60, jer Vlada KS subvencionira iznos od pet KM.
"Subvencije za radničke mjesečne karte kreću se od 5,00-10,50 KM u zavisnosti od zone. Cijene kupona javnog prevoza 20 godina se nije mijenjala niti je pratila rast prosječne plate. Noćni prevoz ostaje besplatan za sve korisnike", naglašeno je juče u saopštenju.
Uvedena je i nova, povoljnija godišnja karta koja sada košta 550 KM, što je za 216 KM manje nego ranije. Ovu kartu mogu koristiti svi građani na svim linijama javnog prevoza. Takođe, tokom ljetnog raspusta učenici i studenti moći će koristiti javni prevoz besplatno.
Nova godišnja karta, koja važi za 365 dana na 120 linija u Kantonu, znači da korisnici mjesečno izdvajaju oko 45,8 KM ili 1,50 KM dnevno, što predstavlja značajnu uštedu u odnosu na raniju cijenu od 766 KM, kažu u Vladi Kantona.
Ova karta nije personalizovana, pa je mogu koristiti različiti članovi jednog domaćinstva.
Učenici i studenti dobijaju dodatnu olakšicu jer je tokom ovogodišnjeg raspusta javni prevoz za njih besplatan, što je dogovoreno između Ministarstva saobraćaja KS, GRAS-a i Centrotransa, nakon što je Centrotrans najavio ukidanje mjesečnih karata za ove kategorije.
Ministar saobraćaja KS Adnan Šteta naglasio je da je Vlada Kantona Sarajevo posvećena "obezbjeđivanju najpovoljnijeg javnog prevoza za mlade, kao i očuvanju održivog i kvalitetnog sistema javnog prevoza u cijelom kantonu."
Godišnje karte mogu se kupiti kod svih prevoznika, a kupljena karta važiće i kod drugih prevozničkih kompanija u Kantonu, a navodi se da su ove promjene su donesene po uzoru na europske gradove koji već koriste slične modele karata.